2ememain Klantendienst

2ememain Klantendienst

04-73698230

De oprichting van 2ememain.be
2ememain.be is opgericht als de Franse versie van 2dehands.nl en 2dehands.be. Het is een vraag- en aanbodsite waar men nieuwe en tweedehands spullen kunnen adverteren en kopen. Oorspronkelijk is het bedrijf opgericht in 1997 in Nederland, waarna het is uitgebreid naar Vlaanderen in 2001. Hierna is een de lokale site geopend voor Franstalige België en Frankrijk (AnnoncesdeFrance.fr). Vanwege de regionale websites is het mogelijk om zowel in Frans als in Nederlands contact op te nemen met de 2ememain.be klantendienst. Alle sites werden in juli 2013 overgenomen door de eBay Classified Group.

Handelen op 2ememain.be
Op 2emehands.be kan men zoekertjes plaatsen met nieuwe of tweedehands spullen die verkocht kunnen worden. In deze zoekertjes kunnen linken, advertorials in nieuwsbrieven en partner mailing worden geplaatst om klanten te trekken die in het aanbod geïnteresseerd zijn. Categorieën die onder andere beschikbaar zijn, zijn auto’s, audio, video, antiek, boeken en strips, bouw, motoren, dieren & toebehoren, keuken, banen en diensten, kleding en meer. Om een zoekertje weer bovenaan de lijst te plaatsen, om het goed in het publieke oog te zetten, kan de verkoper een kleine kost betalen. Vragen over de producten en diensten kunnen gesteld worden aan de Franstalige en Nederlandstalige 2ememain.be klantendienst.

Contacteer 2ememain.be klantendienst
Op de hulppagina’s van de website, zijn verschillende opties om hulp te ontvangen. Zoals veel gelijksoortige websites is het niet mogelijk om telefonisch contact op te nemen met het bedrijf. De klant kan de veelgestelde vragen bekijken om te zien of hier het antwoord wordt opgelost. Daarnaast zijn er categorieën waarin de klant om hulp kan vragen: verkoper, kopen en een bod plaatsen, veiligheidskwesties, blokkering van een account, inloggen en registratie. De oplossingen worden duidelijk aangeboden op de hulppagina’s waardoor het niet nodig is om een aparte 2ememain.be klantendienst op te zetten.

Social media en 2ememain.be
Om op de hoogte te blijven van de laatste nieuwtjes en ontwikkelingen, heeft 2ememain.be klantendienst een blog opgezet waar de klant regelmatig een kijkje kan nemen. Verder zij ze actief met het promoten van hun diensten en producten op social media. De klant kan op de hoogte blijven via de social mediakanalen Facebook, Twitter, Gmail+, Instagram, Pinterest, LinkedIn en YouTube. De 2dememain.be klantendienst is beschikbaar in Frans en Nederlands op de bovenstaande social mediakanalen. Via de App Store en Google Play kunnen de apps van 2ememain.be gedownload worden, zodat de klant altijd en overal de zoekertjes kunnen bekijken en accounts kunnen beheren.

Rate 2ememain Klantendienst!
Rate this post

Comments

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *