Airbnb Klantendienst

Airbnb Klantendienst

855-424-7262

Airbnb – het bedrijf
Airbnb is in 2008 opgericht door Joe Gebbia, Brian Chesky en Nathan Blecharczyk. Het is gevestigd in San Francisco. Het is een betrouwbare community-marktplaats. Airbnb is een platform waar gebruikers unieke accommodaties kunnen adverteren, boeken en bekijken. Deze mogelijkheid is beschikbaar online, via tablet of mobiele telefoon. Wereldwijd biedt het meer dan 2.000.000 accommodaties in meer dan 34.000 steden van meer dan 290 landen. Hieronder vallen ook 1400 kastelen voor de liefhebbers die naar een zeer unieke ervaring op zoek zijn. Het totaal aantal gasten valt op 60.000.000. Met een eersteklas Airbnb klantendienst en een uitstekende gebruikerscommunity is het een gemakkelijke manier voor mensen om wat bij te verdienen door hun extra ruimte te presenteren aan een miljoenen publiek. Vanaf augustus 2008 tot juni 2012 werden 10 miljoen overnachting verhandeld op Airbnb.

Airbnb – een unieke reiservaring
Airbnb geeft de unieke ervaring om unieke accommodaties te boeken over de hele wereld. Van Europese steden in London, Venetië en Parijs tot internationale bestemmingen zoals de Verenigde Staten, Cuba en . Hiernaast geeft het mensen de kans om reizigers te ontmoeten en een extra zakcentje te verdienen door hun kamers uit te huren. Het aanbod is onbeperkt en de klant kan hierbij denken aan een overnachting op een privé-eiland, in een boomhuis, in een kasteel of bij iemand thuis. De Airbnb klantendienst staat graag gereed om zijn gebruikers te helpen bij het zoeken naar een passende bestemming.

Hulp ontvangen van Airbnb klantendienst
Bovenaan iedere webpagina van de Airbnb website, staat de tabblad Help, waar men naartoe kan navigeren voor hulp bij vragen en problemen. Zodra de klant op het tabblad klikt, kan in een zoekbalk gezocht worden naar de vraag. Ook kan gekozen worden uit bepaalde suggesties of onderwerpen die door de Airbnb klantendienst is samengesteld, zoals Voorbereiden op een reis, Reservering aanpassen/annuleren, Een probleem melden, Betalingen & Betaald worden, Recensies, Je profiel bewerken, Reservering boeken en Vooraf goedkeuren/ Speciale aanbiedingen. Onderaan de pagina staat een overzicht over hoe de klant de website kan gebruiken. Daarnaast kan aan de linkerkant in het Helpcentrum gezocht worden op meer categorieën. Door in te loggen op de account, ontvangt de klant meer opties in het Helpcentrum.

Volg Airbnb
Airbnb is erg actief op de social mediakanalen. Zo kan de klant hen volgen op Facebook, Google+, Twitter, LinkedIn, Pinterest, YouTube en Instagram. De klant kan hen hier volgen om altijd op de hoogte te blijven van de laatste nieuwtjes en ontwikkelingen en als zij vragen hebben voor de Airbnb klantendienst.

Rate Airbnb Klantendienst!
2 (40%) 4 votes

Comments

6 Responses to Airbnb Klantendienst

  1. Isabelle Devillé schreef:

    Hello,
    I’m trying to confirm since yesterday 2 bedrooms in Havana. but when I’m pushing on the confirm button it’s stopping there. I try to contact somebody from airbnb but it’s not so easy :-(((
    Can you help me, so that I can confirm my reservation.
    I’s very urgent ! Because the owners asked me to confirm.

    Thanks
    Isabelle

  2. Elke vandekerckhove schreef:

    Beste,

    Ik kan sinds enkele dagen niet meer op mijn airbnb account inloggen, er wordt mij gevraagd om contact op te nemen met jullie, maar er staat niet bij hoe ik dat kan doen, hopelijk lukt het via deze weg, want ik loop al enkele boekingen mis door dit probleem.

    Gelieve me te contacteren en mijn account weer vrij te geven.

    Met vriendelijke groeten,

    Elke

  3. tim schreef:

    hallo
    wij boekten een kamer in Londen en we schreven het volledig bedrag ten bedrage van 770 euro over. nu krijgen wij na enkele weken een annuleringsmail. de advertentie werd weggehaald en het bedrag teruggestort… sorry, maar ik ben volledig mijn vertrouwen kwijt in airbnb. hoe kan dat nu? de trein en al is gereserveerd… en tot mijn woede ontdek ik nu dat het ongelooflijk moeilijk is iemand van airbnb te bereiken om meer duiding te geven. ik zie door het bos de bomen niet met al dat helpdeskgedoe… absoluut niet laagdrempelig

  4. Marijke Jongenelen schreef:

    Beste,

    Ik had een lange termijn verhuring geboekt via airbnb, hierover zou ik dan nog gecontacteerd worden om het appartement te bezichtigen, dit is tot op heden nog steeds niet gebeurd. Terwijl de boeking al gebeurd is op 30 november 2016. Ik heb al meermaal airbnb gecontacteerd op e-mail die ik van hun heb ontvangen, maar tot op heden nog altijd geen gehoor gekregen. Ik zou nu graag deze reservering annuleren, zodat ik mijn geld terugkrijg, maar dit kan ook, aangezien deze reservering niet voor komt op mijn profiel. Kan iemand mij hier mee helpen??

    • Tamara schreef:

      Zou het kunnen dat het om de verhuur van een appartement gaat? Ik ben momenteel aan het uitzoeken hoe het zit met een persoon van Denemarken die een appartement verhuurt in Dendermonde. Ik weet niet hoe ik Airbnb kan verwittigen voor deze oplichting.

  5. Marchal schreef:

    Beste,
    Wij hebben gisteren,4/03/2017een woning/appart gereserveerd in Pistoia van 29/08-07/09/2017 met service onkosten van 78€.
    Na controle voor een andere periode van 15/08-24/08/2017,dus ook voor 9 nachten, zijn de serviceonkosten slechts 64€ !!!Waarom dit verschil van toch wel 14€ die ik volledig onrechtvaardig,onverantwoord vind.
    We hebben al jullie gereserveerd,zonder dat er problemen waren.
    Graag antwoord aub.Bij voorbaat dank

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *