Aquafin Klantendienst

Aquafin Klantendienst

+32 (0)3 450 45 11

Aquafin
Het Belgische bedrijf Aquafin is in handen van de Vlaamse Milieuholding. Het is verantwoordelijk voor de prefinanciering, de bouw en het beheer van infrastructuur voor waterzuivering. In 1990 richtte de Vlaamse overheid zich op het versneld opbouwen van de zuiveringsinfrastuctuur in België via Aquafin. Aan het einde van 2014 had het bedrijf 287 waterzuiveringsinstallaties, 5.505 kilometer aan leidingen en 1.472 pompstations en bergbezinkingsbekkens in beheer. De Aquafin klantendienst is opgezet om zijn klanten te helpen bij het beantwoorden van vragen. Het bedrijf is opgericht op 25 april 1990 en het huidige hoofdkantoor staat in Aartselaar. Aquafin heeft meer dan 1000 werknemers. In 2013 maakte het een omzet van € 456.936.874 met een winst van € 8.896.258. Het dochterbedrijf van Aquafin, Aquaplus, regelt de activiteiten die via de wetgeving gereguleerd worden. Hieronder vallen het zuiveren van huishoudelijk afvalwater en bovengemeentelijke rioolbeheer. Aquaplus richt zich op de industriële en buitenlandse markt.

De 3 diensten van Aquafin
Aquafin biedt zijn diensten aan in drie soorten gebieden: Zakelijk, Gemeenten en waterafvoer. De Aquafin klantendienst is altijd bereid om vragen over deze diensten te beantwoorden. Onder de naam RioTotaal worden de gemeentelijke diensten uitgevoerd en helpt het bij de ontwikkeling van een nieuwe infrastructuur voor steden om afvalbeheer te verbeteren. Het afval wordt beheerd via verschillende procedures zoals een regenwaterplan, RioGis, RioHerrekening, Rioinvestering, RioProject en het scheiden van afval en regenwater op het land. Zakelijke diensten komen in de vorm van afvalwaterzuiveringinstallaties of tijdelijke en vaste ontladingen, noodoproepen aan WWTP, een communicatiebuffer in regenachtig weer en support van Aquaplus. Van overheidsinstanties kan het bedrijf verzoeken ontvangen om regenwater af te voeren.

Aquafin klantendienst contacteren
Het bedrijf heeft de Aquafin klantendienst opgericht om zijn verschillende klanten hulp te bieden bij vragen en problemen. Deze klanten bestaan onder andere uit individuen, technische partners, bedrijven en steden. Voor iedere afdeling is een apart telefoonnummer opgezet, zodat de klant zo snel mogelijk geholpen kan worden. Als de klant meer informatie wil over de infrastructuur, dan is de Aquafin klantendienst beschikbaar op het nummer 03 450 45 45, van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 19.00 uur. Ook is het mogelijk om via de website een contactformulier in te vullen. In noodgevallen kan de klant direct het kantoor bellen op het nummer 03 450 45 11, welke beschikbaar is van maandag t/m donderdag van 08.00 tot 17.30 uur. Op vrijdag is dit van 08.00 tot 16.30 uur.

Alternatieve contactnummer
De Aquafin klantendienst staat ook studenten, bedrijven en de pers te woord. Technische partners kunnen direct het nummer 0440.691.388 contacteren of een e-mail sturen naar info@aquafin.be. De partners kunnen ook online een contactformulier invullen, zodat de Aquafin klantendienst contact met hen kan opnemen. De klantendienst voor steden is te bereiken op 03 450 45 45 van 08.00 tot 19.00 uur en in geval van nood kan men het nummer 0800 16 603 bellen.

Rate Aquafin Klantendienst!
Rate this post



Comments

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *