Base Klantendienst

Base Klantendienst

0486 19 1999

BASE – Mobiele Telefoon Aanbieder
Sinds 1999 is BASE de derde operator voor mobiele telefonie op de Belgische markt. Het biedt zijn producten en diensten aan via BASE winkels, online en via indirecte kanalen. Op 31 december 2015 had BASE Company 3,2 miljoen klanten in België. Sinds 1 augustus 2013 is de officiële naam van het bedrijf BASE company. Sinds februari 2016 is Telenet de nieuwe eigenaar met een hoofdkantoor dat in Sint-Lambrechts-Woluwe gevestigd is. Hiervoor was het onderdeel van de Nederlandse Koninklijke KPN tot juni 2009. Het werd hierna onderdeel van de KPN Group Belgium en werd BASE enkel nog als merknaam gebruikt.

In 2015 sloeg BASE Company een nieuwe richting in en vestigde de aandacht op mobiel internet met de slogan ‘Go Mobile’. Ze namen de 45 verkooppunten over van ALLO Telecom. KPN meldde dat zij in april 2015 een akkoord hadden bereikt met Telenet voor overname. De verkoop is op 11 februari afgerond na goedkeuring van de Europese Commissie.

Producten en diensten
BASE Company gelooft dat de toekomst mobiel is en daarom werken zij aan het netwerk van de toekomst. Testen zijn al uitgevoerd met LTE-advanced waarbij snelheden van 250 Mbps zijn behaald. Het netwerk van BASE Company richt zich op kwaliteit, bereik en snelheid. Zij bieden klanten scherpe prijzen voor een uitstekende kwaliteit van het netwerk en een goede service. Zij zijn trots op de kwaliteit van hun telefonie (2G), de snelle dataverbinding (3G), het 4G-netwerk dat wordt uitgerold en dat zij als eerste operator in België een fieldtest heeft uitgevoerd met LTE-advanced.

BASE Klantendienst staat voor u klaar
Voor meer informatie over aanbiedingen, service en de nieuwste producten, kan een e-mail gestuurd worden naar de BASE Klantendienst wholesalesales@basecompany.be. Hier ontvangt u vrijwel direct een antwoord op uw vragen en informatie over nieuwe aanbiedingen. Het is ook mogelijk om partner te worden van BASE Company door aan te melden voor hun MVNO-programma. MVNO staat voor Mobile Virtual Network Operator en door aan te melden bij deze group kan het BASE-netwerk gebruikt worden om eigen producten en diensten te verkopen. Door een eigen account aan te maken op de BASE Webmail website http://www.basecompany.be, ontvangen klanten ook direct hulp.

Suggesties om BASE te contacteren
BASE Klantendienst helpt zijn klanten op verschillende manieren. Op de pagina ‘Contacteer ons’ worden verschillende klantendiensten aangeboden. Bekijk deze pagina om ervoor te zorgen dat u bij de correcte BASE Klantendienst terecht komt, zodat uw vraag zo snel mogelijk wordt beantwoord. Het is mogelijk om gratis contact op te nemen op het nummer 1999 en met andere toestellen is de BASE Klantendienst te bereiken op 0486 19 1999. Vanaf het buitenland kan naar het nummer +32 486 19 worden gebeld. Neem contact op met het support team door gratis naar 0800 20 487 te faxen. Het beste gedeelte is dat de BASE Klantendienst 24 uur per dag te bereiken is; er zijn dus geen openings- of sluitingstijden. Journalisten kunnen contact opnemen via de persdienst.

Rate Base Klantendienst!
Rate this post

Comments

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *