Booking Klantendienst

Booking Klantendienst

027 00 66 51

Booking.com – terug in de tijd
Booking.com is een online reserveringsservice voor accommodaties voor personen die op vakantie of op reis gaan. Het bedrijf is opgericht in 1996 door de student Geert-Jan Bruinsma. In 2003 verkocht Bruinsma het merendeel van zijn aandelen en in 2005 kwam het in handen van het Amerikaanse bedrijf Priceline. Het hoofdkantoor staat in Amsterdam. Er werken 8.000 werknemers bij het bedrijf waarvan een groot aantal bij de Booking klantendienst werkt. Iedere dag worden er meer dan 95.000 kamers geboekt via het reserveringssysteem van Booking.com. Het bedrijf heeft ook een app ontwikkeld voor de mobiele telefoon, zodat reizigers direct vanaf hun telefoon kunnen boeken. Booking.com is beschikbaar in 40 talen die verspreid zijn over 223 landen en gebieden.

Booking.com – wereldwijde accommodatie
Op de website van Booking.com kan de klant zoeken naar accommodatie over de hele wereld: Europa, Azië, Noord-Amerika, Centraal Amerika & Caribisch Gebied, Zuid-Amerika, Midden-Oosten, Afrika en Australië/ Oceanië. De klant kan een keuze maken uit een groot aanbod van accommodaties zoals appartementen, villa’s, hotels, bed & breakfast, gasthuizen en resorts. Deze accommodaties zijn te boeken voor aantrekkelijke prijzen. Voor de klant heeft het vele voordelen om via Booking.com te boeken. Zo zijn er geen reserveringskosten, is het boeken veilig, vindt de klant de laagste prijzen en zijn er voordelen voor partners die in het bezit zijn van de accommodaties. Hun voornaamste doel is om zakelijke reizigers te helpen bij het vinden van accommodaties die in hun budget passen. De Booking klantendienst kan hen hier ook uitstekend bij helpen.

Booking.com contacteren
Het contacteren van Booking.com is mogelijk op verschillende manieren en afhankelijk van het doel van het contact. Booking klantendienst is op ieder moment bereikbaar. Voor ondersteuning in Frans, belt men het nummer 027 00 66 51, terwijl voor Nederlandse ondersteuning het nummer 027 00 67 00 gebeld kan worden. Voor ondersteuning vanuit het buitenland kan het Nederlandse nummer worden gebruikt: 0031 70 770 3884.

Speciale handelingen voor het contacteren
Deze informatie is handig voordat de klant telefonisch contact opneemt met de Booking klantendienst. Om boekingen te zien of te wijzigen, logt de klant in op zijn account. Vanaf de reserveringspagina is het mogelijk om rechtstreeks verzoeken te sturen. Op de account kan de klant veel gegevens zelf wijzigen: data, gastgegevens, creditcardgegevens, maaltijden aanvragen, kamer upgraden, laat uitchecken aanvragen, reserveringen annuleren, een extra bed aanvragen en zelfs de accommodatie bellen. Snel antwoord vindt de klant in de meergestelde vragen van de gasten. Algemene vragen als wat er bij de prijs inbegrepen zit, hoe een reservering zonder creditcard gemaakt kan worden en hoe weet ik of mijn reservering is bevestigd, kunnen hier gevonden worden. Staat de vraag van de klant hier niet bij, dan kan er contact opgenomen worden met de Booking klantendienst via een contactformulier. De klant dient een gedetailleerde omschrijving neer te zetten over zijn of haar vraag of opmerking, zodat de klantendienst hen zo goed mogelijk van dienst kan zijn.

Rate Booking Klantendienst!
1 (20%) 5 votes



Comments

11 Responses to Booking Klantendienst

  1. GRETA VAN BELLEGHEM schreef:

    BOEKING FLORIS HOTEL BRUGGE IS AAN 142 EURO IPV 199 EURO

    GRAAG HET VERSCHIL AUB?

  2. Erik martens schreef:

    Ik had graag een bevesting voor mijn verblijf bij de zeebries in middelkerke van 25 tot 26 juli een kamer voor 1 volwassene met 2 kinderen (12jaar en 15 jaar ) bedrag 90 euro. Ik heb nog steeds geen mail ontvangen en weet niet of er iets mis is gegaan, ik heb ook mijn cardnummer opgegeven en zal bij aankolst mijn bedrag betalen.

    Mvg erik martens

  3. B schreef:

    Mijn mail is geblokkeerd, de printout van de booking is verloren in vorig hotel. Heb dus geen boekingnummer of pin code. Hoe kan ik annuleren ? Vandaag laatste dag dat ik kosteloos kan annuleren. Dank voor hulp.

  4. De Baets Daniel schreef:

    Kunt U mij mail zenden als dit bericht is aangekomen en of wij zo vragen kunnen stellen
    Wij hebben nog niet geboekt.
    Groetjes Daniel

  5. Sap Anne-marie schreef:

    Wij hebben een appartement in Valencia geboekt waar we om 16 u binnen mochten.
    Bij aankomst is er geen code om de hoofdingang te openen : na tel contact via spaanse vrouw code gekregen.
    We hebben via belgisch nr geprobeerd maar verbinding was heel moeilijk.
    Eenmaal binnen hebben we geen code om het app binnen te komen .na tel contact via italiaanse vrouw code gekregen .
    Bij aankomst appartement blijk het het verkeerde app te zijn . Ze waren nog aan het poetsen om 17 u .
    Uiteindelijk was het het app ernaast en ook dit moest nog gepoetst worden bij gevolg dat de kamer pas klaar was om 18u30.
    U kunt begrijpen,dat wij uiterst ontevreden zijn . Het heeft ons verschillende telefoons gekost om niet te spreken over ons tijd verlies en de nodige frustratie.
    We zouden toch graag een compensatie voor dit ongemak verkrijgen !!!!

  6. Aernoudt Serge schreef:

    Beste

    Had graag eens vernomen hoe het komt dat je soms €20 boekingskosten moet betalen in sommige hotels en bij andere aanbiedingen dan weer niet. Die boekingskosten erbij geven eigenlijk een verkeerd beeld van de reële prijzen. Waarom niet gewoon de prijs die je met alles erop en eraan moet betalen?

  7. Thijs Hilde schreef:

    Geachte,wij boeken regelmatig bij booking.com en soms wil ik terug gaan in een bepaald hotel maar zijn de prijzen zo hoog dat ik mij daar wel vragen bijstel vbhotel nike 23-27mei aan 2500eu en hotel gioiella in rimini 24-30 juli aan3000eu hoe komt dat?grhilde

  8. Liesbet Wissels schreef:

    Hallo, ik heb een vriend een reservering laten maken via Booking en zou daardoor 15 euro en zou daardoor 15 euro terugverdien. Is deze al teruggestort?
    Bedankt voor uw reactie

  9. Sibylle Miclotte schreef:

    Geachte,

    Wij betaalden in Hotel Artiem Madrid de factuur contant ter plaatse.
    Er werd ons gegarandeerd dat de VISA kaart niet zou belast worden.
    Ik dien vast te stellen dat er 162,00 € gedebiteerd werd van mijn Visakaart per 16.04.2017.
    Dit is niet correct.
    Hoe lost U dit op?

    uitgavenstaat s

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *