Canal+ Klantendienst

Canal+ Klantendienst

(230) 602 18 18

Canal+
Canal+ is een commerciële betaal-televisiezender uit Frankrijk dat gericht is op films en sport. Het behoort tot de Canal+ Groep en is een filiaal van Vivendi SA. Toen het in 1984 opgericht werd, was het de eerste betaalzender in Frankrijk. Op 4 november 1984 vond de eerste uitzending plaats. Van 1997 tot 2004 was de zender ook actief in Vlaanderen en Nederland, na de overname van Filmnet.
Het hoofdkantoor is gevestigd in Issy-les-Moulineaux, in de buitenwijken van Parijs. Op Canal+ zijn meer dan 5000 films beschikbaar. Ook biedt het live TV aan op zijn website en verschillende programma’s die gerelateerd staan tot de verschillende onderwerpen op hun website. De verschillende categorieën waaruit klanten een programma kunnen kiezen zijn: uitzendingen, sport, bioscoop, fictie, muziek, humor en informatieve kanalen. Bij problemen of vragen kan de klant contact opnemen met Canal+ Klantendienst.

Verschillende diensten
Canal+ groep biedt verschillende diensten zoals broadcasting, distributie, channel packaging en nieuwe TV ervaring. Zes kanalen met goede inhoud worden door Canal+ Groep voorzien a=van amusante, moderne en toegewijde programmering. Canal+ Group biedt verschillende kanalen zoals bioscoop, sport, familie en series en zij worden beschouwd als de beste screeningnetwerk in de wereld van televisie. Door de verschillende kanalen en de vele aanbiedingen in betaaltelevisie, is Canal+ toonaangevend in Frankrijk met zijn beschikbaarheid in vele platforms voor broadcasting. Het bedrijf biedt twee aantrekkelijke deals via channel packaging en een uitstekende aanbieding van meer dan 150 kanalen in verschillende merken zijn beschikbaar via de Canal+ Klantendienst

Canal+ supprt
Klanten kunnen contact opnemen met de Canal+ Klantendienst voor al hun vragen en opmerkingen. Er wordt aangeraden om eerst op de webpagina van de Klantendienst te controleren of het antwoord op de vraag hier gevonden kan worden. De meeste vragen kunnen hier opgelost worden. Mocht de klant alsnog telefonisch contact willen opnemen, dan kan dit op het nummer (230) 602 18 18. De Canal+ Klantendienst is geopend van maandag t/m zondag van 08.00 tot 13.00 uur. De Klantendienst werkt zelfs op feestdagen. De servicekosten die de Klantendienst berekend, is afhankelijk van het soort hulp dat de klant nodig heeft

24 uur per dag Canal+ Klantendienst
Een kant kan op ieder moment van de dag contact opnemen met de Klantendienst. Dit kan via e-mail, telefoon of live chat. De beste manier om direct in contact te komen met de Canal+ Klantendienst is via live chat op de website. Hier krijgt de klant direct een antwoord. Klanten kunnen hulp ontvangen voor het beheer van abonnementen, persoonlijke informatie, technische vragen, klachten of algemene vragen van de Canal+ Klantendienst.

Rate Canal+ Klantendienst!
Rate this post

Comments

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *