Colruyt Klantendienst

Colruyt Klantendienst

02 360 10 40

Colruyt – een stukje geschiedenis
De Belgische supermarktketen Colruyt begon in Lembeek. De keten onderscheidt zich van zijn concurrenten vanwege zijn no-nonsense aanpak en door de garantie van de laagste prijzen. Het bedrijf startte in 1965 in Brussel met de oprichter Franz Colruyt onder de naam Discount. Het maakt tegenwoordig deel uit van de Colruyt Groep, een Belgische multinational die actief is in de groothandel. In 2014 had het bedrijf 231 winkels in België, 3 winkels in Luxemburg en 70 in Frankrijk. In deze 3 landen is de Colruyt klantendienst ook beschikbaar.

Het aanbod
Met verschillende winkels op verschillende locaties, biedt Colruyt de beste prijzen voor de beste kwaliteit en de beste Colruyt klantendienst. Het garandeert de beste kwaliteit voor zijn producten vanwege een betere behoud van bevroren en verse producten, koelketen, organische producten, bevroren vis etc. Op aanvulling van de verschillende producten die zij in de markten aanbieden, heeft het ook een aparte service voor de keuken. Er is een speciale webpagina gemaakt waar de klant recepten, menu’s, kookvideo’s en kookboeken kan vinden en in de zoekbalk verschillende ingrediënten kan opzoeken. Ook voorziet het van uitgebreide informatie over de voedingswaarde van het voedsel, zodat de klant een gezond dieet kan volgen en de calorieën kan bepalen van recepten.

Colruyt Klantendienst contacteren
Colruyt klantendienst biedt verschillende opties om contact met hen op te nemen. Heeft de klant bijvoorbeeld lagere prijzen gezien in een andere winkel, dan kan de rode lijn gebeld worden op het nummer 02 360 10 40. Deze lijn is van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 17.00 uur geopend. Ook is het mogelijk om een e-mail te sturen naar rode.telefoon@colruyt.be. Voor vragen, klachten en suggesties kan de klant contact opnemen met de algemene klantendienst op het nummer 02 360 10 40 van maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur. Ook is het e-mailadres klantendienst@coltuyt.be te bereiken. De selectiedienst (voor aanwervingen) kan gecontacteerd worden op het nummer 02 363 53 43 en op het e-mailadres selectie@colruyt.be. Voor technische problemen of suggesties over de website belt men naar 02 363 52 52 of mailt men naar help@colruyt.be.

Alternatieve manieren om Colruyt klantendienst te bereiken
Via het tabblad Gegevens wijzigen/ Info aanvragen kan de klant hun adres en e-mailadres wijzigen, vragen of suggesties voor recepten en kookboeken doorsturen, informatie aanvragen, speciale voordelen voor professionals bekijken en uitschrijven. Het tabblad Kaarten en adreswijziging geeft specifieke e-mailadressen en telefoonnummers per kaart. De kaarten die bijvoorbeeld beschikbaar zijn, zijn Colroyt-betaalkaart, – professionele-kaart en ‘Extra-korting’-kaart. Onder winkelformules en Colruyt Group staan de verschillende winkels met hun contactgegevens. De Colruyt klantendienst doet zijn best om zijn klanten zo goed en snel mogelijk te helpen.

Rate Colruyt Klantendienst!
3 (60%) 4 votes



Comments

3 Responses to Colruyt Klantendienst

  1. annick vervaecke schreef:

    Beste,

    Naar aanleiding van onze jaarlijkse tombola zijn we op zoek naar sponsering,daar we bij alle grote firma’s aankloppen zijn we ook bij jullie terecht gekomen.
    Alvast bedankt.

    Vriendelijk groeten Mevr Vervaecke.

  2. Van der Straeten daniel schreef:

    Beste
    Op zaterdag 12 november hebben karate school Sutani Dojo ons internationaal tornooi.
    Vermits we nog inkopen moeten doen, zou ik willen vragen voor sponsering.

    Alvast bedankt
    Van der straeten Daniel

  3. Fanny schreef:

    Wijn en andere dranken gekoppeld aan een dagschotel, of menu van de week/maand of seizoen zou ons als werkende moeder en huisvrouw welkom zijn.ik kan wijn proeven, fruitsap, hapjes en chips en vleesjes maar dat helpt me niet echt.Geef me een idee, een maand-idee of seizoen

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *