Decathlon Klantendienst

Decathlon Klantendienst

+32 (0)2 559 10 10

Decathlon
Deze Franse sportketen is opgericht in 1976 door Michel Leclerq. Het is onderdeel van Oxylane Group, een keten dat in 2008 is opgericht en veel huismerken produceert. Het hoofdkantoor is gevestigd in Villeneuve d’Ascq. De sportwinkels zelf beslaan vaak ruim duizenden vierkante meter. Hier vindt men sportkleding en -accessoires. Daarnaast is er vaak een ruimte waar producten getest kunnen worden en in elke winkel bevindt zich een werkplaats voor andere herstellingen. Decathlon heeft 500 wereldwijde vestigingen, waarvan 23 in België. De Decathlon klantendienst maakt deel uit van de ruim 40.000 medewerkers.

Verschillende diensten
Team Decathlon, Sporeka, Atelier, Kipsta Club, Trocathlon en Skimium.com zijn een aantal diensten en producten die aangeboden worden door Decathlon. Na de aankoop van materialen kunnen klanten punten sparen en de Sporeka is een cadeaubon die uitgegeven kan worden op online en offline aankopen. De klant kan deze cadeaubonnen ook persoonlijk maken, zodat het als een leuk geschenk gegeven kan worden aan andere personen op ieder moment. Atelier helpt bij het onderhouden, personaliseren en reparatie. Kipsta Club helpt klanten in één klik bij het persoonlijk maken van de sportuitrusting. Tricathlon laat klanten toe om sportuitrustingen te publiceren, kopen en verkopen. Voor deze verschillende diensten is de Decathlon klantendienst beschikbaar.

Decathlon klantendienst contacteren
Heeft de klant vragen over de gratis levering, gratis omruilen of over het product in het algemeen, dan kan hij/zij de Decathlon klantendienst contacteren. De klant heeft hierbij de keuze om contact op te nemen met één van de winkels of de Online Aankoopdienst. In de winkels kan de klant informatie ontvangen over een product of dienst, over zijn/haar account Getrouwheidskaart en een mening geven over een product, dienst of winkel. Via de online Aankoopdienst kan de klant informatie ontvangen over een online aankoop, een online bestelling of levering en meer informatie over zijn/haar account. Voor de winkels kan de klant op de website eerst een provincie selecteren en hierna een dichtstbijzijnde winkel kiezen om te bezoeken of bellen. De Decathlon klantendienst van de online Aankoopdienst kan per e-mail bereikt worden via het contactformulier op de website. Ook is het mogelijk om telefonische contact met hen op te nemen op het nummer 03 546 4174 van maandag t/m vrijdag van 09.00 uur tot 15.00 uur.

Internationale Decathlon klantendienst
Aangezien Decathlon actief is in 34 landen zijn er lokale websites gemaakt waarop telefoonnummer staan van de lokale Decathlon klantendienst. Zo kan de klant altijd in zijn/haar eigen taal contact opnemen. Verder kan de klant zich aanmelden voor de nieuwsbrief om altijd op de hoogte te zijn van het laatste nieuws en is het bedrijf te volgen op social media via Facebook, Twitter, Gmail+ en YouTube.

Rate Decathlon Klantendienst!
Rate this post



Comments

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *