Delhaize Klantendienst

Delhaize Klantendienst

0800 95 713

Delhaize – supermarktketen
Delhaize is een supermarktketen dat is opgericht in 1867 door Jules Delhaize en zijn broers. In 1957 opende het de eerste supermarkt met volledige zelfbediening in Europa. Het moederbedrijf Delhaize Groep is sinds de jaren 70 actief in de Verenigde Staten en Azië. Het bedrijf is nu actief in de landen België, de Verenigde Staten, Griekenland, Roemenië, Indonesië, Bulgarije, Luxemburg, Servië, Montenegro, Bosnië en Herzegovina. Het beschikt over 2673 winkels waarvan 775 België. Wereldwijd heeft het 144.000 personeelsleden waarvan 13.500 in België. Verder heeft het een wereldwijde omzet van €2,4 miljard, waarvan 3,7 miljard in België. Hierdoor heeft het ook een uitstekende Delhaize klantendienst kunnen opzetten die klanten graag van dienst zijn.

Aanvullende diensten
De lotto, mobiel, zelf scanning, wijntips en andere diensten worden aangeboden door Delhaize. Meer producten zoals Bingo en Post kunnen gevonden worden in winkels op verschillende locaties. Mobiel helpt bij het bellen en sms-en voor goedkopere prijzen en met zelf scanning wordt de klant tijd bespaart door de producten te scannen zodra ze het in het winkelwagentje zetten. Via de Delhaize klantendienst geven zij ook advies over de kwalitatieve wijnen die zij beschikbaar hebben en bij welke recepten deze passen. Maar ook de aanvullende diensten zoals andere betaalmethoden, verkoop van tickets en speciale wagens.

Delhaize klantendienst contacteren
Indien de klant vragen heeft, kan hij/zij contact opnemen met de Delhaize klantendienst op het gratis nummer 0800 95 713. Zij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Hiernaast zijn er meerdere mogelijkheden om contact op te nemen met de klant. Een online klant kan contact opnemen met de online Delhaize klantendienst via het online contactformulier. Voor de pers zijn er verschillende contactpersonen aanwezig. De contactgegevens van deze personen zijn beschikbaar op de website van Delhaize. Mediaregie en adverteerders kunnen de advertisingdienst contacteren, terwijl een leverancier de aankoopdienst kan bellen.

Social media en Delhaize klantendienst
De Delhaize klantendienst is te bereiken via social mediakanalen. Op Facebook, Twitter, YouTube en Pinterest is het mogelijk om op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen en de laatste nieuwtjes. Klanten kunnen zich aanmelden voor de nieuwsbrief om ook zo op de hoogte te blijven. Hiernaast is het mogelijk om vestigingen vlot te bereiken. Het Corporate Support Office in Anderlecht kan gecontacteerd worden op 0032 2 412 22 11, het distributiecentrum in Ninove is beschikbaar in Nederwijk-Oost, het distributiecentrum in Asse-Zelik kan bereikt worden in Zelik en als laatste Delhaize België in Brussel.

Rate Delhaize Klantendienst!
1 (20%) 3 votes



Comments

8 Responses to Delhaize Klantendienst

  1. Olga Frans schreef:

    Beste, onderstaande mail heb ik ontvangen en ik wou weten of die inderdaad van Delhaize afkomstig is. Kunnen jullie mij iets laten weten?

    Uitnodiging van Delhaize

    Beste,

    Delhaize heeft wegens aanhoudend succes een speciale actie! We selecteren zorgvuldig emailadressen die een exclusief lotnummer krijgen. Vul uw unieke lotnummer in op de volgende pagina om kans te maken op een van de 10.000 prijzen.
    Uw unieke lotnummer:
    04GD9

  2. VD schreef:

    Slachthuis Tielt : prima dat jullie de samenwerking meteen stopzetten. Suggestie : ken en bezoek uw leveranciers en oefen ook/meer controle uit op hun kwaliteit èn werking.

    Eigenlijk vind ik het onvoorstelbaar dat Delhaize hier niet van op de hoogte was.

  3. Rabijns Michel schreef:

    Als trouwe klant van Delhaize Neerpelt , wilden wij vandaag gebruik maken van het volgende aanbod :
    Ice tea , een pak van 6 ….1 kopen , 1 gratis , en dit voor alle variëteiten .

    Wij verbruiken altijd ice-tea ZERO . Helaas , alleen de gewone ice tea in voorraad . Weinig klantvriendelijk , ook nog omdat deze aanbieding gisteren , donderdag 6 april , pas is ingegaan.

    Spijtig dat zo’ grote supermarkt , zo’ n kleine ( geen ) voorraad ZERO voorziet !!!

  4. Patrick Verhelst schreef:

    Gisterenavond eerste kennismaking gehad met Delhaize in Zottegem. Een heel mooie winkel maar het personeel aan de kassa valt erg tegen : erg onvriendelijk, weinig geïnteresseerd. Was heel opvallend dat het niet enkel 1 persoon betrof. Wat een verschil met kassapersoneel van vb. Colruyt.

  5. christiaen j schreef:

    bij bezoek Delhaize Oostende hazegras

    Weer al teleurgesteld aanbieding 20/04tot26/04 26/04/om 9uur

    goede zaakjes doen???????
    ontbreken van de volgende artikelen

    kipfilets
    marcasou ardense worst
    orangina

    vermeldt tot einde voorraad of
    geeft de klanten en tegoed bon of voorzie stock tot einde reclame

  6. Mieke Van Hyfte schreef:

    Beste,

    Wil graag mijn adresverandering doorgeven !
    Mijn vroegere adres was Kanunnik Andrieslaan 2/3-03
    Mijn huidig adres is Kanunnik Andrieslaan 2/2-04

    Mvg Mieke Van Hyfte

  7. willy de meyer schreef:

    Elke week winkel ik minstens één maal in uw filiaal te Leest. Hierbij gebruik ik telkens de Plus kaart. Hoeveel moet ik eigenlijk uitgeven alvorens er een korting wordt toegestaan ? En hoeveel bedraagt die korting dan wel ? Deze vraag komt op omdat ik al maanden, maanden, geen vermindering op mijn aankopen heb gekregen.

  8. willy de meyer schreef:

    Wat bedoelt u met ” beantwoorden ” ? Moet ik mijn eigen vraag
    beantwoorden ?

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *