Fortis Klantendienst

Fortis Klantendienst

1-800-663-9911

BNP Paribas Fortis in een oogopslag
Fortis bank maakt sinds mei 2009 deel uit van BNP Paribas. Onder de naam BNP Paribas Fortis brengt de bank een compleet aanbod van financiële diensten voor zelfstandigen, particulieren, kleine en middelgrote bedrijven en vrije beroepen. Het bedrijf werkt nauw samen met AG Insurance, de grootste Belgische verzekeringsmaatschappij. Voor gefortuneerde particulieren, publieke instanties en financiële instellingen biedt de bank gespecialiseerde oplossingen. Ook heeft het internationale netwerk van de Groep BNP Paribas een positieve invloed vanwege de vakspecialiteiten. BNP Paribas is een toonaangevende financiële groep in Europa en is de grootste depositobank in de eurozone. Het schijnt tot de zes meest solide banken wereldwijd te behoren. Vandaag de dag telt het bedrijf 200.900 medewerkers in 84 landen. Veel van deze medewerkers behoren bij de Fortis Klantendienst om de klant een uitstekende ervaring te geven.

Diensten van Fortis
Op de website van BNP Paribas Fortis wordt aangegeven dat de klant kiest voor een bank die altijd naar u luistert, altijd en overal bereikbaar is, duidelijke informatie geeft, een partner is voor uw projecten en zich actief engageert als u voor BNP Paribas Fortis kiest. De diensten die zijn verlenen bestaan uit: Rekeningen en kaarten, Sparen en beleggen, Lenen en Verzekeren. Hiernaast helpen ze jongeren vanaf 15 jaar bij het opzetten van een zichtrekening. Ook voor expats, personen die niet de Belgische nationaliteit hebben en naar België komen om te werken of studeren, biedt BNP Paribas Fortis de mogelijkheid om een zichtrekening te openen. Voor de startende ondernemer is een startersaanbod, nuttige tools en advies op maat beschikbaar. Is een klant geïnteresseerd in één van de bovenstaande opties, dan kan de Fortis Klantendienst gecontacteerd worden.

Fortis contacteren
Om de klant zo veel mogelijk tegemoet te komen, zijn er verschillende mogelijkheden om contact op te nemen met BNP Paribas Fortis. Eerst kan de klant tussen de veelgestelde vragen controleren of het antwoord op de vraag hier staat. Antwoorden op vragen over PC banking, veilig betalen op internet, Easy banking en bankkaarten kunnen hier gezocht worden. Contacteert de klant de Fortis Klantendienst liever telefonisch, dan kan dit op 02 762 60 00.

Alternatieve opties voor contact met Fortis Klantendienst
Naast telefonisch contact kan de klant een e-mail sturen via het e-mailformulier of een afspraak maken op een kantoor. BNP Paribas Fortis vraagt om een aantal gegevens om de klant zo goed mogelijk te helpen. Ook kan u vragen of de Fortis Klantendienst u contacteert. Dit kan iedere weekdag tot 21.00 uur en op zaterdag tot 16.00 uur. Tijdens piekuren is het niet mogelijk om gebeld te worden.

Rate Fortis Klantendienst!
Rate this post

Comments

One Response to Fortis Klantendienst

  1. Du Tré Eric schreef:

    Vandaag , 13 maart ben ik naar uw kantoor in Wenduine geweest ivm mijn pensioen- en lange-termijnsparen aangezien deze op 01/04 17 een einde nemen . Ik kreeg enkel een afspraak voorgeschoteld voor 5 april zonder enige uitleg. Ik kom thuis en via de post ontving ik ondertussen een brief van BNP Paribas waarbij me een eventuele ” reserveoverdracht ” wordt voorgesteld maar dit dient wel te gebeuren VOOR 30.03.2017. Ik vraag me nu wel af wat de inhoud is van die reserveoverdracht , welke fiscale voordelen ik er kan uit puren en nog zoveel meer . In ieder geval een grote pluim voor uw ” competent “kantoorpersoneel van BNP Wenduine en voor de uitleg die ik niet ontving ( er stond NIEMAND na mij te wachten )!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *