SFR Mobile Klantendienst

SFR Mobile Klantendienst

800-672-5390

SFR- Een globale aanbieder
SFR is een telecommunicatiebedrijf in Frankrijk. Het hoofdkantoor is gevestigd in Parijs en het bedrijf was opgericht in 1987. Op het gebied van telecommunicatie heeft het een aanzienlijke positie als globale aanbieder. Het bedrijf levert mobiele diensten aan klanten, locale bevoegdheden en als een groothandelaar. Het voornaamste doel van SFR is om 4G-dekking en glasvezelnetwerken uit te breiden naar elk punt in het land zonder dat de kwaliteit van de dienst verloren gaat. Als een toonaangevende aanbieder in mobiele netwerken wil SFR de nieuwe leider worden in de wereld van mobiele markten en breedband. De SFR groep heeft ruim 21.8 miljoen klanten en ongeveer 6,4 huishoudens genieten van hun breedband en de uitstekende SFR Klantendienst.

Brede scala aan diensten
SFR biedt vele diensten in vaste lijn, internettoegang, mobiel en audiovisuele services. Zij zijn een expert in het aanbieden van oplossingen in verschillende gebieden zoals Unified Communications, machine-to-machine en SFR provides many services- fixed line, internet access, mobile and audiovisual services. SFR is an expert in providing solutions in various fields like unified communications, machine-to-machine toepassingen en cloud computing voor vooral bedrijven.

De beste SFR Mobile Klantendienst
SFR Mobile Klantendienst is 24 uur per dag te bereiken. Zij lossen verschillende problemen op van hun klanten via verschillende contactgegevens. Om de mobiele diensten op te zeggen, kan de klant het nummer 0033 811 707 175 bellen. Om echter aan te melden voor een abonnement, dient de klant een brief te sturen naar de SFR Mobile Klantendienst. Dit kan niet telefonisch. Voor algemene vragen kan de klant contact opnemen op het nummer +33-1 71 07 07 07. De SFR Mobile Klantendienst ontvangt iedere dag ruim 2000 faxen en het neemt tijd in beslag om deze te verwerken. Het is nu dan ook mogelijk om de documenten elektronisch te sturen, zodat klanten in de aangegeven tijdsframe een antwoord ontvangen en meer klanten hierdoor tevreden zijn. Met dit nieuwe systeem kunnen de elektronische faxen binnen 10 minuten worden beantwoord.

Beste manier om SFR Mobile Klantendienst te bereiken
De SFR Mobile Klantendienst is bereikbaar op het nummer 0033 6 1000 1900. Nadat de klant dit nummer heeft gebeld, dienen zij # in te toesten en hierna de 0. Om direct te spreken met een medewerker van de SFR Klantendienst, toetst de klant 1. Voor andere diensten zoals het toevoegen van krediet en SIM-kaart diensten, kunnen klanten contact opnemen op het nummer 0033 6 1000 1023.

Rate SFR Mobile Klantendienst!
Rate this post



Comments

2 Responses to SFR Mobile Klantendienst

  1. Jean Lievens schreef:

    I live in Brussels and have been without internet and telephone for over two weeks. The problem has finally been solved, after many, many misinformation of particulary the Dutch speaking technical help desk, but also the French speaking helpdesk and the employees in the shop in Boulevard Lemonnier. The Dutch operator in particular was extremely rude and he refused to put the telephone down to prevent me to participte in the customer satisfaction poll. I got mixed explanations all the time (there is a general technical problem, its your modem, theres nothing wrong with your modem, its your telephone, its your cable, its the connection…) finally, the technician who came found the modem was disfunctional (although it had been tested in the shop of SFR), but after he left, it took another 4 calls to the help desk (i didn’t call the Dutch line anymore because I really think the operator is a psychopath) to fix the internet and the telephone (20 hours). I nearly bought a new device because the operator told me that my telephone was not compatible with the new modem. To conclude: I am extremely dissatisfied and it is a scandal really that I need to pay for services I didnt get for more then two weeks.

  2. Anne van winkel schreef:

    Beste, reeds bijna 2u geen tv, geen internet, geen telefoon en dat komt regelmatig voor, ook zonder verdere info. Misschien wat klantvriendelijker en smartengeld?

    Hopelijk. Is Dit snel verholpen, mvg Anne Vw

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *