Zen Klantendienst

Zen Klantendienst

+91 44 4558 0030

Zen Internet
Zen Internet is een Internet Service Provider dat is opgericht in 1995 in Rochdale, Engeland. Het doel van het bedrijf is om de beste ISP-dienst in de U.K. te zijn. Dit vereist constante investeringen, ontwikkeling en evaluaties. Het bedrijf begon door internet toegankelijk te maken aan scholen en kleine bedrijven rondom Rochdale. Volgens de website is het bedrijf gegroeid van maar 2 werknemers in 1995 tot 413 in 2012. Het aantal klanten dat gebruik maakt van hun service is 77.000 nationale gebruikers. Deze worden te hulp gestaan door de vriendelijke Zen klantendienst. In 2006 heeft het bedrijf verschillende prijzen gewonnen op de jaarlijkse Internet Service Providers Association, waaronder ‘het beste bedrijf IPS’ en ‘beste broadband voor bedrijven’.

De diensten van Zen
Zen heeft zijn klanten een uitgebreid aanbod aan diensten te bieden; van cloud en hosting, netwerken en connectiviteit, beheerde diensten en een professionele Zen klantendienst. De diensten die beschikbaar zijn voor de cloud en hosting optie zijn infrastructuur, web en app hosting, hosted exchange oplossingen, cloud platformen en het hosten van database. Verder biedt het verhuur en IV VPN diensten aan zijn klanten. Zowel ISDN en SIP diensten worden onder spraakdiensten aangeboden. Beheerde netwerken en cloud hosting wordt aangeboden onder Beheerde diensten. Deze diensten worden ondersteund door de Zen klantendienst.

Hulp en support
De Zen klantendienst helpt de klant bij het beheer van hun account via facturering, het traceren van bestellingen, portal gidsen, verhuizingen, het bijwerken van contactgegevens en gebruikersnamen of wachtwoorden die zijn vergeten. Voor kleine, middelgrote, medium en grote bedrijven is een aparte Zen klantendienst beschikbaar. Voor technische vragen, facturering en andere algemene vragen, kan de klant de klantendienst contacteren op het nummer 01706 902902.

Zen klantendienst contacteren
Voor technische vragen kan de Zen klantendienst gecontacteerd worden. De klant kan echter een uitgebreide keuze maken uit de hulp die de klant nodig heeft. De hulppagina is opgesteld om de klant een uitstekende en snelle service te kunnen verlenen. Hiernaast heeft de klant de mogelijkheid om een vraag te posten in de Support Forum. De klant kan zo snel mogelijk een antwoord verwachten in dit forum. Wil de klant direct een antwoord ontvangen, dan is er een live chat beschikbaar van maandag t/m vrijdag van 10.00 tot 16.00 uur. Deze is gesloten op feestdagen. Voor schriftelijke ondersteuning kan men een e-mail sturen naar supprt@zen.co.uk. Technische ondersteuning is beschikbaar van 08.00 tot 20.00 uur op weekdagen en in het weekend van 09.00 tot 17.00 uur.

Rate Zen Klantendienst!
Rate this post

Comments

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *