Calls through 1902 access numbers cost $0.99 per minute including GST (May be higher from mobile or payphones) plus your phone provider’s access charge. We provide a call connection. Please note that we are in no way affiliated with the companies or actual brand listed on this website. You must be 18+ or have the account holders permission. service provided by Halak Online Ltd.

Call Ageas Customer Services Contact Phone Number & save in memory

Auto call recorder

Our service gives you an automatic call record

Ageas Opening Times

Monday-Friday

Saturday

Sunday

De geschiedenis van Ageas
Ageas is een Belgische verzekeraar dat ook 75% van het belang van AG Insurance omvat. Zij zijn actief in delen van Europa en Azië en hebben een notering aan de Euronext. Momenteel werken er ongeveer 40.000 mensen in 12 landen bij Ageas. Hiervan werkt een groot gedeelte bij de Ageas Klantendienst. Ageas is actief in België, het Verenigd Koninkrijk, Luxemburg, Frankrijk, Italië, Portugal, Turkije, China, Maleisië, India, Thailand, Vietnam en de Filippijnen.
Tot 2008 vielen zij onder het moederbedrijf Fortis Bank en hadden de naam Fortis Holding. In 2008 werden verschillende bedrijfsonderdelen verkocht aan de Nederlandse en Belgische staat. Momenteel zijn alleen de Belgische en de internationale verzekeringstakken over. Tijdens de kredietcrisis liep het image van Fortis schade op en besloten de aandeelhouders in 2010 om de naam te wijzigen naar Ageas. Het bedrijf bestaat uit de volgende onderdelen: AG Insurance (75%), Ageas Insurance International (100%) en Royal Park Investments (45%).

Wat heeft Ageas te bieden?
Ageas is een internationale verzekeringsgroep dat aan zowel particulieren als bedrijven Levens- en Niet-Levensverzekeringen aanbiedt. Zij geven klanten de mogelijkheid om risico’s te beheren, voorkomen en verzekeren via een groot aanbod van producten. Zij herzien hun verzekeringen regelmatig om aan de eisen te blijven voldoen van de klant van vandaag, morgen en de toekomst. Ageas voorziet persoonlijke verzekeringen, zakelijke verzekeringen en investeerders. De Ageas Klantendienst is altijd bereid om vragen te beantwoorden.

Een service aan iedereen
Ageas Klantendienst accepteert vragen en opmerkingen van niet alleen haar klanten, maar ook van journalisten, bestaande en potentiële investeerders en mensen die over het algemeen geïnteresseerd zijn in het bedrijf. Als de vraag afhankelijk is van een bepaald land, dan kan de klant via de locale website het contactnummer van de Ageas Klantendienst opzoeken. Er zijn verschillende telefoonnummers voor verschillende afdelingen zoals investeerders, media en Ageas club. De algemene vragen worden altijd beantwoord door de Ageas Klantendienst die bereikbaar is op het nummer +32(0) 2 557 57 11 en voor documenten gebruikt de klant het faxnummer +32(0) 2 557 57 50. Ook online en via een contactformulier kan de Ageas Klantendienst aanvragen accepteren.

Ageas en social media
Net zoals ieder internationaal bedrijf, is ook de Ageas Klantendienst bereikbaar via social media. Op Twitter, LinkedIn en Facebook kunnen klanten op de hoogte blijven van de laatste nieuwtjes en ontwikkelingen. Op de website vindt de klant de link naar de betreffende social media pagina’s.

Ageas Customer Service exhausting you?

Share with us the experience of the Ageas Australia Services (waiting times, courtesy, professionalism, etc.), the price of customer retention promotions & valuable tips for the benefit of all customers

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *