Calls through 1902 access numbers cost $0.99 per minute including GST (May be higher from mobile or payphones) plus your phone provider’s access charge. We provide a call connection. Please note that we are in no way affiliated with the companies or actual brand listed on this website. You must be 18+ or have the account holders permission. service provided by Halak Online Ltd.

Call AVIS Customer Services Contact Phone Number & save in memory

Auto call recorder

Our service gives you an automatic call record

AVIS Opening Times

Monday-Friday

09:00AM - 12:00PM & 02:00PM - 05:00PM

Saturday

Close

Sunday

Close

De geschiedenis van Avis
Avis is een internationaal autoverhuurbedrijf dat in 1946 is opgericht door Warren Avis. Het bedrijf werd in de U.S. met maar 3 auto’s geopend op Willow Run Airport in Ypsilanti. In 1953 was het de op één na grootste autoverhuurbedrijf in de U.S. Op de 10e verjaardag in 1956 opent het zijn eerste internationale filialen in Canada, Europa en Mexico. Vanaf 2007 verhuurt het haar auto’s op meer dan 4900 locaties. Het hoofdkantoor staat in Parsippany, New Jersey. Avis vormt onderdeel van de Avis Budget Group waar Budget autoverhuur ook deel van uitmaakt. Avis Budget Group richt zich op Noord-Amerika, Latijns-Amerika, de Caraïben, Australië, Nieuw-Zeeland en India. Op Hertz Corporation na, is het de tweede grootste autoverhuurbedrijf ter wereld. De uitstekende Avis klantendienst helpt hier een handje bij.

Avis diensten
Avis biedt zijn klanten de mogelijkheid om de wereld te verkennen met autoverhuur. Zo bieden zij Eenrichtingshuur waarbij de klant van punt A naar B rijdt en de auto bij punt B achterlaat. Aanvullende dekkingen omvatten onder andere de afkoop van het eigen risico, ruitschadedekking, en persoonlijke ongevallendekking. Als de klant dit wenst, kan Avis de huurauto brengen en ophalen om het de klant gemakkelijker te maken. Hiernaast zorgt het voor luchthaventransfers, langetermijnhuur, pechhulp, Rapid Return, een chauffeursservice en een huurcontract zonder verborgen kosten of jargon.

Hebt u een vraag?
Om de klant een telefoontje te sparen, heeft de Avis klantendienst veelgestelde vragen opgesteld. Hier kan de klant zelf eerst kijken of het antwoord op zijn vraag hier te vinden is. Heeft de klant een vraag voor het sales- of klantendienstteam, dan kan dit gesteld worden via een beveiligd webformulier op de website. Wil de klant een reservering wijzigen of de Avis klantendienst telefonisch contacteren na een reis, dan kan de klant contact opnemen op het nummer 070 22 30 01 of via e-mail op [email protected] De klant wordt gevraagd om het nummer van de huurovereenkomst of reservering door te geven, zodat de Avis klantendienst snel de gegevens kan opzoeken. Overigens kunnen vragen binnen 5 tot 30 dagen beantwoord of opgelost worden.

Alternatieve manieren om Avis klantendienst te contacteren
Voor het vertrek van de reis kan de klant op 3 telefoonnummer contact opnemen. Voor reserveringen kan van 07.00 tot 22.00 uur, 24 uur per dag, het nummer 070 22 30 01 gebeld worden. Voor Travel Industry kan dit naar 02 730 62 07 of het e-mailadres [email protected] Zakelijke verhuur kan bereikt worden op 02 730 63 33 en [email protected] Tijdens de reis dient de klant vragen stellen aan de locatie waar het voertuig is gehuurd. Er is een 24-uurs pechhulp beschikbaar op het nummer 03 253 62 41. Na afloop van de reis kan de Avis klantendienst bereikt worden op het nummer 02 730 62 11 of het e-mailadres [email protected] Schriftelijke vragen kunnen gestuurd worden naar Avis Budget Group, Rue Colonel Bourgstraat 122/7, 1120 Evere.

AVIS Customer Service exhausting you?

Share with us the experience of the AVIS Australia Services (waiting times, courtesy, professionalism, etc.), the price of customer retention promotions & valuable tips for the benefit of all customers

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *