Stop met tijdverspillen. Bel door KPN Contact Telefoonnummer verbinding service!
Welkom bij klantendienst.be. Vanaf vandaag kun je je oproepen opnemen voor 30c per minuut. U moet toestemming van de bill betaler hebben om door te gaan. We bieden een oproepverbinding met opname met 32702-nummers. Houd er rekening mee dat oproepen naar andere toegangsnummers (niet 32702) niet worden geregistreerd en dat we op geen enkele manier verbonden zijn met de bedrijven of het daadwerkelijke merk dat op deze website wordt vermeld. U moet 18+ zijn of de accounthouders toestemming hebben. service aangeboden door Halak Online Ltd.

Bel KPN Klantenservice Contact Telefoonnummer & opslaan in het geheugen

Automatische oproeprecorder

Onze service geeft u een automatisch oproeprecord

KPN Openingstijden

Monday-Friday

Saturday

Sunday

KPN – aanbieder van telecommunicatie en IT-diensten
KPN is een telecommunicatiebedrijf dat is gevestigd in Europa. Het bedrijf handelt voornamelijk in België, Nederland, Duitsland, Spanje en Frankrijk. Het hoofdkantoor staat in Den Haag en is in 1989 opgericht. Sinds de oprichting voorziet het West-Europa van vaste- en mobiele telefoonaansluitingen. KPN heeft meer dan 18,949 werknemers die over de bovengenoemde Europese landen zijn verspreid. Verder zijn er zeven grote dochterondernemingen die bij de KPN-groep horen:
• Telfort
• Simyo
• Base
• Getronics
• E-Plus
• XS4ALL
• Planet Internet

De producten en diensten van KPN
KPN is een grote telecom- en ICT-dienstverlener. Zij richten zich met diverse merken op diverse doelgroepen via een multi-brand strategie. Voor mobiele communicatie zijn de belangrijkste merken KPN, Telfort en Simyo. Het bedrijf doet actief mee aan de introductie van het internet, IPTV (Internet Protocol Television) en DTTS (Digital Terrestrial Television Services) in Europese markten. Producten die het bedrijf vandaag de dag hebben zijn onder andere KPN compleet, Alles-in-1 en mobiel bellen. Bij KPN compleet genieten klanten van extra voordelen bij de aankoop van meerdere producten. Een klant komt hiervoor in aanmerking als zij één of meerdere Mobiel abonnementen én internet of Alles-in-1 hebben. Diensten die de klant op zijn of haar adres kunnen toevoegen zijn 1 abonnement voor mobiel, 2 abonnementen of meer voor mobiel, interactieve tv, internet en vast bellen. Bij het alles-in-1 pakket biedt KPN o.a. begin gemist, spotify, 17 miljoen WiFi-spots en Netflix via iTV. Voor mobiel bellen worden GSM’s aangeboden voor aantrekkelijke prijzen op basis van abonnement.

Contacteer KPN
KPN Klantendienst is op verschillende manieren te bereiken. Wil de klant dat het contact geregistreerd is, dan wordt aangeraden om te bellen of een e-mail te sturen. Ga naar de website http://www.kpn.com of de internationale website https://www.kpn-international.com en kies hier de betreffende regio. Een e-mail sturen naar de KPN Klantendienst kan naar [email protected]

Alternatieve manieren om de KPN Klantendienst te bereiken
Op de Klantendienst -webpagina kan de klant vragen stellen aan een virtual agent of kan in de veelgestelde vragen gezocht worden naar het antwoord. Verder is de KPN Klantendienst bereikbaar via een forum, Facebook en Twitter.
Registreer voor MijnKPN voordat u contact opneemt met de KPN Klantendienst . Dit maakt het contacteren van de KPN Klantendienst een stuk gemakkelijker. Neem tijdens kantooruren contact op om direct een antwoord te krijgen op vragen. Als geregistreerde klant ontvangt u 24 uur per dag hulp via het systeem.

KPN Klantenservice maakt je uitput

Deel met ons de ervaring van de KPN-services (wachttijden, beleefdheid, professionaliteit, enz.), De prijs van retentiebevordering voor klanten en waardevolle tips voor alle klanten

1 Comment

  1. Mathyssen Marc

    ckermomdwe
    ckermomdwe
    Welk product heb ik bij u lopen ???????

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *