Calls through 1902 access numbers cost $0.99 per minute including GST (May be higher from mobile or payphones) plus your phone provider’s access charge. We provide a call connection. Please note that we are in no way affiliated with the companies or actual brand listed on this website. You must be 18+ or have the account holders permission. service provided by Halak Online Ltd.

Call UPS Customer Services Contact Phone Number & save in memory

Auto call recorder

Our service gives you an automatic call record

UPS Opening Times

Monday-Friday

Saturday

Sunday

UPS – geschiedenis van een internationale koeriersdienst
UPS staat voor United Parcel Service. Het bedrijf werd voor het eerst opgericht in 1907 in Seattle in de Verenigde Staten. Het begon als een boodschappersdienst en is ondertussen uitgegroeid tot een internationale koeriersdienst en een belangrijke leverancier van gespecialiseerde logistieke diensten en transportservices. Het is vandaag de dag één van de grootste miljardenbedrijven in de wereld. Vanaf 1975 is het bedrijf actief in Europa met als eerste bestemming West-Duitsland. Vanaf dat jaar zijn ze uitgebreid naar andere Europese landen, waaronder België in 1989. Het hoofdkantoor van UPS staat sinds 1991 in Atlanta, terwijl het Europese hoofdkantoor in Brussel is gevestigd. Wereldwijd heeft UPS 435.000 werknemers, waarvan 354.000 in de Verenigde Staten en 81.000 daarbuiten zijn gevestigd. Zij bieden hun service aan in meer dan 220 landen en hebben ongeveer 9.8 miljoen klanten per dag. De UPS Klantendienst verwerkt wereldwijd gemiddeld 58.3 miljoen trackingverzoeken per dag.

Internationale services
Via UPS kan een klant wereldwijd pakketten versturen, pakketten traceren en gebruik maken van vrachtservices. Om pakketten te versturen, krijgt de klant de mogelijkheid om zijn geschiedenis bekijken, een zending ongedaan maken, retourzendingen te maken of om een pakket op een specifieke dag af te laten leveren. Een pakket wordt altijd verstuurd met een trackingnummer. Dit geeft de ontvanger de mogelijkheid om het pakket in de gaten te houden door in te loggen op de website en hier het trackingnummer in te voeren. Zijn er vragen over het trackingnummer of over de aflevering van het pakket, dan kan de klant contact opnemen met de UPS Klantendienst. Hiernaast kan een klant gebruik maken van wereldwijde, zelfde-dag en tijdsgevoelige vrachtservices. Hieronder vallen luchtvracht en zeevracht. Ook hier is het mogelijk om online de services te beheren.

Ondersteuning van UPS Klantendienst
Een bedrijf dat zo groot en internationaal is als UPS, wil zijn klanten tevreden houden. Hiervoor heeft UPS dan ook verschillende mogelijkheden opgezet om de UPS Klantendienst te contacteren. Zo is het altijd mogelijk om een e-mail te sturen via het contactformulier op de website. De klant vult zijn naam en e-mailadres in en geeft aan in welke categorie hij hulp nodig heeft. De klant wordt zo automatisch naar de juiste afdeling van de UPS Klantendienst geleid. Heeft de klant liever telefonisch contact, dan kan dit naar het nummer 078-250-788. Voor vragen over facturering en betaling neemt de klant contact op via het nummer 078-250-877 en voor technische ondersteuning kan 080-021-877 worden gebeld.

Ondersteuning online
De UPS Klantendienst maakt het de klant gemakkelijk door een webpagina op te zetten met veelgestelde vragen. Hierdoor kan de klant op ieder moment van de dag een antwoord zoeken in de verschillende onderwerpen. Staat het antwoord er niet bij, dan kan de klant alsnog per e-mail of telefoon contact opnemen met de UPS Klantendienst. Hiernaast zijn ze voor de laatste nieuwtjes online te volgen op Facebook, Twitter, YouTube, Google+ en LinkedIn.

UPS Customer Service exhausting you?

Share with us the experience of the UPS Australia Services (waiting times, courtesy, professionalism, etc.), the price of customer retention promotions & valuable tips for the benefit of all customers

1 Comment

  1. Kristof Sey

    Beste

    Graag had ik jullie geïnformeerd betreffende jullie chauffeur Karif Yafa welke op regelmatige basis pakjes levert bij EOC Belgium in Evergem (Durmakker 41, 9940 evergem).
    Wij zijn een chemisch hoge drempel Seveso-bedrijf.

    Reeds meerdere malen hebben wij Karif Yafa opmerkingen en waarschuwingen moeten geven omdat hij zich niet aan de bedrijfsregels houdt. (Hoge snelheidsovertredingen, arrogant t.o.v. magazijnier, schoppen op pakjes, … )
    Tot op heden heeft dit geen effect gehad en zijn wij genoodzaakt om deheer Karif Yafa te toegang tot ons bedrijf te ontzeggen.

    Gelieve rekening te houden met onze beslissing en Karif Yafa niet meer naar EOC Belgium te sturen. De toegang tot het bedrijf is voor hem definitief ontzegd.

    Graag had ik nog een bevestiging van jullie uit ontvangen.

    Alvast bedankt voor de medewerking.

    Met vriendelijke groeten,

    Kristof Sey
    Assistant Safety Manager
    EOC Belgium – Latex Division II

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *