Calls through 1902 access numbers cost $0.99 per minute including GST (May be higher from mobile or payphones) plus your phone provider’s access charge. We provide a call connection. Please note that we are in no way affiliated with the companies or actual brand listed on this website. You must be 18+ or have the account holders permission. service provided by Halak Online Ltd.

Call VOLVO Customer Services Contact Phone Number & save in memory

Auto call recorder

Our service gives you an automatic call record

VOLVO Opening Times

Monday-Friday

Saturday

Sunday

Volvo Group (AB Volvo)
Het Zweedse bedrijf Volvo Group produceert sinds 1927 vrachtwagens, bussen, scheeps- en vliegtuigmotoren en constructiemachines. In 1999 is de productie van personenauto’s onder de naam Volvo Car Corporation verkocht aan Ford. Het bedrijf produceert per jaar zo’n 200.000 voertuigen per jaar in 18 landen. Hier zijn 92.822 (2014) werknemers voor nodig waarvan een groot deel ook de Volvo klantendienst behandelt. Deze voertuigen worden wereldwijd verkocht in 190 landen. In 2014 had het bedrijf een omzet van SEK 283 miljard met een winst van SEK 2,2 miljard. Ruim 60% van de totale omzet was afkomstig van de verkoop van vrachtwagens en 20% was van constructiemachines.

De diensten van Volvo
Support, accessoires, wielen, hulp, Apple carplay, onderhoud en reparatie zijn enkele onderdelen van de diensten die Volvo te bieden heeft. De website is gemakkelijk te navigeren en het is zelfs mogelijk om via de website een proefrit te boeken. Brochures en prijslijsten worden regelmatig bijgewerkt om de klant zo goed mogelijk op de hoogte te houden van veranderingen. Natuurlijk kan de klant ook contact opnemen met de Volvo klantendienst voor vragen over prijzen en diensten. Om een boost te geven aan de verkopen, worden aanbiedingen beschikbaar gesteld op de website. De klant kan hier producten bekijken voor zeer aantrekkelijke prijzen. Aanvullende diensten die Volvo aanbiedt zijn onder andere vloot, financiële diensten, autoverzekeringen, overheidsveilingen en meer.

Volvo klantendienst contacteren
Volvo maakt het zijn klanten gemakkelijk om de Volvo klantendienst te contacteren en deze door te verbinden naar specifieke afdelingen. Hiernaast heeft de klant de mogelijkheid om contact op te nemen via een contactformulier of de veelgestelde vragen bekijken. Voor schriftelijke vragen kan de klant post sturen naar Belux Volvo car, customer service, avenue hunderenveld 10, 1082 Brussels, Belgium. De Volvo klantendienst is bereikbaar op het nummer 02 482.71.11. After-sales diensten zijn beschikbaar op het nummer 02 482.72.22 of de klant kan een e-mail sturen naar [email protected]

Hulp onderweg
Heeft de klant hulp nodig op de weg, dan kan Volvo klantendienst bereikt worden op de nummers 800/ 15 475 of +32 2 773 61 12. Met deze assistentie beschermt Volvo zijn klanten 24 uur per dag, 7 dagen per week. Als de klant in een Europees land reist, dan is een gratis nummer beschikbaar in de eigen taal van de klant. Met deze Volvo klantendienst heeft het bedrijf vertrouwen opgebouwd met de klant, wat één van de redenen is dat het bedrijf zo succesvol is.

VOLVO Customer Service exhausting you?

Share with us the experience of the VOLVO Australia Services (waiting times, courtesy, professionalism, etc.), the price of customer retention promotions & valuable tips for the benefit of all customers

1 Comment

  1. Peeters

    Geachte, in 2015 heb ik een volvo V40 D3 aangeschaft . Over het algemeen ben ik tot nu toe heel tevreden, maar wat de software van de gps betreft moet ik toch een melding doen . Ik laat mijn auto in de officiële garage onderhouden, dus mijn gps wordt dan ook bij ieder onderhoud ge-update, maar heel vaak stuurt hij mij wegrennen waarbij niet in mag . Tot voor kort heb ik het altijd tijdig gezien, maar op 24/02/017 liep het mis in Roeselare . Het was de eerste maal dat ik er kwam en was erg gefocust op mijn gps tot ik plots merkten dat ik in een straat reedt waar enkel uitgezonderd verkeer mocht passeren en kon niet terug vanwege eenrichtingsverkeer . En ik kon niet anders dan een ANPR camera passeren en bij gevolg heb ik een boete van 55€ aan mijn broek . Ook in Italië in de bergen luide de stem op mijn “volvo” gps, sla rechts af, sla links af, maar het waren scherpe bochten en ik raadt niemand aan letterlijk rechts of links af te slaan, want dan rij je het ravijn in . En om terug te komen in Roeselare, ik ben vertrokken van Sint-Michielsplein 1 en had mijn thuis adres Steyvenstraat 50 te Bree ingegeven . Als jullie dit parcour zouden na rijden, dan zien jullie dat ik echt niet lieg over de feiten . De politie vertelde dat die camera er al twee jaar stond, van in het beging toen het uitgezonderd verkeer werdt . Ik kan helaas niets meer doen dan die boete betalen, tenzijn Garmin het betaald . Want zij zijn verantwoordelijk voor de gps’en van Volvo . En dan wou ik nog iets melden betreffend de ruitenwissers van die serie V40 2015 . Bij temperaturen beneden de 6° veegt hij heel slecht af en kan zelfs tot gevaarlijke situaties leiden . In de garage zijden ze dat het komt omdat de nieuwe generatie ruitenwisserbladen uit een geheel bestaan en daardoor minder flexibel is . En mij lijkt dit ook de reden, maar misschien kunnen jullie nuttige tips geven wat ik er aan kan doen . Alvast bedankt voor het lezen van mijn bericht en met vriendelijke groeten ..

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *