De oprichting van 2dehands.be
2dehands.be is een website die is opgezet als vraag- en aanbodsite voor nieuwe en tweedehands spullen. Verkopers kunnen op de website adverteren, terwijl kopers de advertenties kunnen bezoeken. Het bedrijf is opgericht in 1997 in Nederland en in 2001 is de Belgische versie opgezet voor Vlaanderen. De dienst is beschikbaar in zowel Frans als Nederlands. Ook de 2dehands.be klantendienst is te contacteren in Frans en Nederlands. Het Centrum voor Informatie over de media heeft geconstateerd dat het de meest bezochte zoekertjessite is van België. Later is ook 2ememain.be opgezet voor Franstalig België en AnnoncesdeFrance.fr voor Frankrijk. In juli 2013 werd de site overgenomen door de eBay Classified Groep.
Handelen op 2dehands.be
Via 2dehands.be wordt het verkopers erg gemakkelijk gemaakt om een wijd publiek te bereiken voor hun advertenties. Zij kunnen hun advertenties plaatsen met linken, advertorials in nieuwsbrieven en partner mailing om klanten te trekken die in dat bepaalde gebied geïnteresseerd genoeg is. De verkoper kan een kleine bijbetaling verrichten om ervoor te zorgen dat zijn/haar aanbieding meer opvalt tussen de andere, of dat de aanbieding opnieuw bovenaan de lijst wordt geplaatst. Auto’s, audio, video, antiek, boeken en strips, bouw, motoren, dieren & toebehoren, keuken, banen en diensten, kleding etc. zijn categorieën die beschikbaar zijn. Voor vragen over het product kan men contact opnemen met de 2dehands.be klantendienst.
2dehands.be klantendienst contacteren
Het is mogelijk om op 2dehands.be op verschillende manieren om hulp te vragen. Via de link Contact komt de klant uit op een pagina die de klant assisteert. Ten eerste kan de klant een trefwoord invullen in de zoekbalk. Ontvangt de klant hier niet het antwoord op de vraag, dan kan de 2dehands.be klantendienst gecontacteerd worden. De klant vult hier een Onderwerp, Betreft en Toelichting in en de klantendienst neemt contact op met de klant om te assisteren. Verder kan de klant de 5 meestgestelde vragen bekijken op de Hulppagina.
Indien de media contact wenst op te nemen met 2dehands.be kan dit naar het nummer 0495 77 25 38 of het e-mailadres Petra@2dehands.be. Dit is echter alleen voor vragen over de pers, niet voor algemene vragen. Voor een persoonlijk antwoord via e-mail kan de klant het e-mailadres redactie@2dehands.be contacteren.
2dehands.be op social media
2dehands.be is erg actief op social media om hier haar producten en diensten te promoten. De klant kan op de hoogte blijven via Facebook, Twitter, Gmail+, Instagram, Pinterest, LinkedIn en Youtube. Verder zijn er verschillende blogs die de klant kan lezen en is het mogelijk om de app van 2dehands.be te downloaden via de App Store en Google Play. Ook kan de 2dehands.be klantendienst gecontacteerd worden via al deze genoemde opties.
2 gedachten over “2dehands Klantendienst”
ik vind het zeer spijtig dat kapaza weg gaat,het zal wel een reden hebben,maar wat ik niet goed begrijp jullie geven alles door aan de belastingsdienst,is dat niet een beetje schending van de pravicie,ik hoop dat jullie daar ook wel eens aan denken,ik verkoop bijvoorbeeld mijn verzameling waarop ik indertijd toch ook btw en dergelijke op betaald heb,wat gaan jullie daar aan doen,daarom zou het beter zijn dat jullie dat allemaal eens zouden publiceren en duidelijke dingen aan de mensen vertellen,maar ik denk dat jullie alles stilletjes in de doofpot willen steken,en de gewone werkende mens nog willen laten betalen wanneer ze iets verkopen,of aankopen,ik denk er echt het mijne van,graag antwooird en hopelijk zijn jullie zo eerlijk om dit alles te publiceren,vriendelijke groetjes en hopelijk tot hoors.
Ik ben altijd een kapaza gebruiker geweest en nu een 2dehands gebruiker.wat mij opvalt is dat er op 2dehands heel dikwijls het zelfde zoekertje tegen kom .zo ben ik dan ook niet verbaasd dat er in de honderd duizend zoekertjes te vinden zijn op deze manier.Dat vind ik zeer ergerlijk.Op kapaza kon je u zoekertje niet dubbel of meer plaatsen.