Zalando Klantendienst

share

Zalando – geschiedenis Zalando is een webshop voor kleding, schoenen en accessoires. Het bedrijf

Welcome to customer-service.be. We provide a call connection. Please note that we are in no way affiliated with the companies or actual brand listed on this website.

Call ESA TAX CREDIT Customer Services Contact Phone Number & save in memory

ESA TAX CREDIT Opening Times

Monday-Friday

Saturday

10:00AM - 06:00PM

Sunday

10:00AM - 06:00PM

Zalando – geschiedenis

Zalando is een webshop voor kleding, schoenen en accessoires. Het bedrijf van Duitse oorsprong is in 2008 opgericht door Robert Gentz en David Schneider. Het hoofdkantoor is gevestigd in Berlijn, maar Zalando is actief op de internationale markten van Duitsland, Frankrijk, Nederland, België, Italië, Oostenrijk, Zwitserland, Engeland, Spanje, Zweden, Denemarken, Finland, Noorwegen en Polen. Zalando heeft een internationale Zalando klantendienst opgericht dat deel uitmaakt van de 7.588 werknemers (2014) dat het bedrijf in totaal heeft. In ditzelfde jaar maakte het bedrijf een omzet van € 2.214 miljard waarvan 47.1 miljard winst was. De marktkapitalisatie bedroeg op 31 december 2014 € 6.2 miljard.

Zalando Belgium

Zalando webshop

Zalando heeft een uitgebreide collectie voor alle leeftijdsgroepen; van kinderen tot mannen en vrouwen. De collectie is gevarieerd waardoor klanten met verschillende smaken een uitgebreide keuze hebben. Het unieke product in de Zalando winkels is Jeans; dit merk biedt alle soorten broeken in verschillende modellen zoals boot-cut, skinny, recht en met decoratie voor de casual look. Veel merken zijn beschikbaar in hun eigen online winkels en door de uitgebreide collectie heeft de klant keuze genoeg om iets naar smaak te vinden. De website is ingedeeld in categorieën waardoor de klant overzichtelijk kan navigeren naar de gewenste producten. Kan de klant een bepaald product niet vinden, dan kan deze de Zalando klantendienst contacteren.

Zalandolounge

Zalando klantendienst contacteren

De Zalando klantendienst wordt in verschillende vormen aangeboden. Op de hulppagina’s kunnen klanten direct een antwoord vinden op hun vraag in de veelgestelde vragen. Het is hier ook mogelijk om een subcategorie te selecteren, zodat de klant sneller een oplossing kan vinden. Betalingen, cadeau- en kortingsbonnen, terugbetalingen en terugsturen en verzendingen worden op aparte pagina’s behandeld om de klant van zo veel mogelijk informatie te voorzien. Voor antwoord op alle vragen kan men op deze manier met de Zalado klantendienst contact opnemen.

Zalando Customer Service

Gratis klantendienst

Klanten kunnen voor algemene vragen, of vragen over bestellingen, contact opnemen met de Zalando klantendienst op het nummer 0800 490 80. Deze lijn is geopend van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur. Op zaterdag en zondag zijn zij van 10.00 tot 18.00 uur te bereiken. Op de website is een contactformulier aanwezig, waardoor de klant online contact kan opnemen met de Zalando klantendienst. De klant vult hier al zijn/haar gegevens in zoals naam, e-mailadres, onderwerp en een omschrijving en de klantendienst neemt zo snel mogelijk contact op. Hiernaast is het mogelijk om Zalando te volgen via Twitter en Facebook.

Zalando Shopping

 

Veelgestelde vragen over Zalando België

    Hoe mijn producten te verkopen op Zalando?

Zalando is een volwaardig, volgroeid, gekwalificeerd en goed ontwikkeld Marketplace-platform dat zich bezighoudt met de producten van de enige modecategorie. Het begon in het jaar 2008. Zalando heeft echter slechts één missie en dat is om de beste modeaccessoires aan haar klanten in heel Europa aan te bieden, omdat zij geloven dat dit het enige element is dat de verkoop en tevredenheid van klanten stimuleert.

Zalando gaat nu Weekday hand geven en het is de volgende mijlpaal in de richting van zijn visie om zijn producten en diensten altijd en overal beschikbaar te maken en de one-stop-bestemming voor alle merken in Europa te worden. Aan de andere kant is het verkrijgen van toegang tot meer dan 13 miljoen klanten niet zo eenvoudig als het eruit ziet, omdat retailers zichzelf moeten reguleren met de schandelijke vereisten van Zalando. Dus, doe het onderzoek en vind waar je in de mix zou kunnen passen.

Hoofdzaken:

Er is de enige plaats waar de naam van de verkoper verschijnt die productvermeldingspagina’s zijn.
De voorkeur gaat uit naar de producten van Zalando.
Zalando biedt een gratis verzendbeleid en een 100-dagen gratis retourbeleid, waarvan u ook verwacht wordt dat het u zal aanbieden.
Richtlijnen voor verkoop op Zalando
Als u producten op Zalando wilt verkopen, moet u uw eigen online e-commerce winkel hebben.
Als u dat niet doet, vraag dan een website voordat u de aanvraag indient om een ​​regelrechte afwijzing te voorkomen.
Je zou kleding, schoenen, sportkleding en / of uitrusting of mode-accessoires moeten verkopen,
U wordt geadviseerd om gratis levering en retouren aan te bieden en bereid te zijn een 100-dagen retourbeleid te geven en te verzenden.
eCommerce – Verbetering en optimalisatie Uw e-commercesite is de officiële kanaalpartner met Walmart, Sears, Newegg, Tophatter en Fruugo.

Dus als u geïnspireerd bent om de producten op Zalando te verkopen, moet u uw e-commercesite verbeteren en optimaliseren. Voor extra vragen over integratie gerelateerd en verkopen op Zalando bezoekt u de officiële helpdesk.

 

Hoe is Zalando begonnen?

Zalando begon met een eenvoudig idee in het jaar 2008, en het belangrijkste motief was om zijn klanten een comfortabele manier te bieden om schoenen online te kopen. David en Robert zijn de oprichters van dit bedrijf. Vroeger hadden ze veel tijd nodig om rond te kijken en te praten met klanten in schoenenwinkels. Ze ontdekten dat klanten over het algemeen op zoek zijn naar hetzelfde: een bijgewerkte verzameling van alle populaire merken met een groot assortiment schoenen in elke maat, stijl en kleur.

Een combinatie die brick-and-mortar retailers nauwelijks konden bieden. Een online winkel zou op zijn beurt consumenten over de hele wereld toegang kunnen bieden tot hetzelfde assortiment met een ongekende productkeuze. Maar het was een realisatie die definieerde wat David en Robert van plan waren: vooral winkelen voor mode en schoenen is een emotionele gebeurtenis. Het is de emotionele strijd die kleding in je nieuwe favoriete outfit verandert, waarbij de eerste indruk net zo waardevol is als een gedetailleerde presentatie.

Opmerking: u moet contact met hen opnemen en vragen om doorgestuurd te worden naar hun afdeling Sales / Business Development. Vanaf daar zou je de details krijgen over waar ze om vragen.

    Waar is Zalando gevestigd?

De belangrijkste “HQ” -kantoren zijn allemaal te vinden in Berlijn (Duitsland), maar er zijn ook locaties in Dortmund (Duitsland) en Hamburg (Duitsland) en daarnaast zijn er twee internationale technologiecentra in Dublin (Ierland) en Helsinki (Finland). ) en een kantoor in Parijs (Frankrijk).

Wat betreft magazijnen, zijn er in Erfurt (Duitsland), Monchengladbach (Duitsland), en een nieuwe wordt gebouwd in de buurt van de Franse grens. Er is ook een uitbesteed magazijn in Italië.

    Hoe het Zalando-account te verwijderen?

Als u de Zalando-services wilt afsluiten of als u alleen uw Zalando-account wilt verwijderen, kunt u rechtstreeks verbinding maken met de klantenservice van Zalando om uw account permanent te sluiten. Omdat er geen andere uitweg is om het zelf te doen op hun website. Neem dus nu contact met ze op om uw account permanent te annuleren.

    Wat is Zalando Lounge?

Zalando Lounge wordt aangeboden door Zalando België dat exclusieve leden toegang biedt tot merkproducten tegen betaalbare prijzen.

Kortingen kunnen oplopen tot 75% van de adviesprijs. Zalando Lounge heeft geen vaste catalogus of assortiment, maar kiest ervoor om leden dagelijkse, in de tijd beperkte verkooppromoties te bieden voor toonaangevende lifestyle- en fashionleads, evenals luxemerken. De producten die worden aangeboden variëren van schoenen en kleding tot accessoires, sportkleding en zelfs huishoudartikelen. Hun promoties zijn tijdelijk en de voorraden zijn beperkt.

Dus zodra hun artikelen zijn uitverkocht, kunnen ze niet meer worden besteld.

    Wat is het verschil tussen Zalando en Zalando Lounge?

Zalando en Zalando Lounge zijn volledig gebaseerd op twee verschillende concepten. Zalando Lounge biedt haar leden dagelijkse, op tijd beperkte verkoopcampagnes met tot 75% korting op de adviesprijs. Aan de andere kant biedt Zalando een vaste verzameling producten en services aan hun klanten.

Wat is de minimale bestelwaarde op Zalando?

Er is geen minimale bestelwaarde. Als je een Zalando Lounge-lid bent, ben je vrij om een ​​bestelling in elke gewenste hoeveelheid te plaatsen. Bovendien is er geen limiet voor kopers van kleine hoeveelheden.

    Hoe retourneer ik een artikel?

Via de onderstaande opties kunt u een artikel van Zalando terugsturen naar hen. Stuur je een Partner-artikel terug? Volg daarna dit proces;

Retourneer uw retourzending kosteloos naar een bpost-punt
Retourneer uw bestelling in een bpost pakketmachine

Woon je in Gent? Zo ja, maak dan een afhaalopdracht met “ZALANDO OPROEPEN”

Op het meegeleverde retourformulier kun je de artikelen aanvinken die je terugstuurt. U plaatst dit formulier samen met de artikelen in de doos en bovenop de doos plakt u de ontvangen retoursticker. Zorg ervoor dat de originele streepjescode uit de doos is verwijderd:

Als (een deel van) uw bestelling bestaat uit partnerartikelen, vragen zij u om ze terug te sturen naar de partner in het afzonderlijke pakket waarin u ze hebt ontvangen. U vindt de documenten die u nodig hebt om dit in het pakket zelf te doen. De online registratie hiervan is niet mogelijk.

Als u het contract opzegt, zullen zij de aankoopprijs (inclusief standaard verzendkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na de annulering, terugbetalen. Ze kunnen wachten met terugbetaling tot we de artikelen terug hebben ontvangen, of u heeft aangetoond dat u de artikelen hebt geleverd, afhankelijk van wat zich het eerst voordoet.

 

Hoe het winkelmandje van de Zalando te repareren?

Als u geen artikelen in uw winkelwagen kunt plaatsen, is het mogelijk dat de beveiligingsinstellingen van uw browser moeten worden gewijzigd. Hun klantenservice helpt je graag als je er zelf niet achter kunt komen.

    Wat is de levertijd?

Log hieronder in om uw pakket te volgen;

LOG IN

Ze gebruiken momenteel een levertijd van 2 tot 5 werkdagen (ma-za).

Als (een deel van) uw bestelling uit partnerartikelen bestaat, ontvangt u deze in een afzonderlijke bezorging die u rechtstreeks van de partner ontvangt. Dit kan betekenen dat de levertijd van deze partnerartikelen afwijkt van de levertijd van de Zalando-artikelen.

Wilt u het sneller ontvangen? Dit is mogelijk wanneer ze Express Delivery aanbieden!

Let op: bij vooruitbetaling van de betaalmethode wordt het pakket verzonden zodra de betaling is ontvangen.

    Hoe kan ik mijn bestelling in het buitenland laten bezorgen?

Het is niet mogelijk om bestellingen in het buitenland te laten bezorgen. Maar met uw “My Zalando” inloggegevens kunt u zich ook aanmelden bij de internationale Zalando-winkels.

Op die manier kunt u tijdens uw vakantie in Spanje een bestelling plaatsen, bijvoorbeeld in de Spaanse Zalando-winkel.

    Hoe meld ik me aan voor de nieuwsbrief?

Afmelden is mogelijk via de link bovenaan of onderaan de nieuwsbrief of via mijn nieuwsbrief in uw Zalando-account. Als u bent ingelogd en geen knop ziet, betekent dit dat u niet over een actieve registratie voor de nieuwsbrief beschikt.

Belangrijk: u wordt geadviseerd de Zalando-nieuwsbrief niet als spam in uw e-mailsysteem te classificeren. Als u dit doet, kan het gebeuren dat u geen andere e-mails van hen ontvangt, zoals orderbevestigingen.

    Hoe zoek ik naar items in Zalando?

Er zijn verschillende manieren op hun website om het product te vinden waarnaar u op zoek bent. Met de zoekbalk in de rechterbovenhoek van de site kunt u specifiek zoeken door uw zoekopdracht in te voeren. Voer gewoon de gewenste term in en alle relevante zoekresultaten worden getoond. Met de zoekbalk kunt u zoeken naar ‘zwarte pumps’, ‘kinderen sporten’ of ‘avondkleding’. Let op of je op de dames, heren of kinderen staat.

Een andere manier om te zoeken, is door de verschillende categorieën bladeren. Selecteer eerst het gewenste type in de navigatie boven aan de startpagina van de website, bijvoorbeeld ‘kleding’ of ‘schoenen’. Vervolgens kunt u het menu aan de linkerkant gebruiken om uw zoekopdracht te verfijnen door een specifieke categorie te kiezen, bijvoorbeeld ‘shirts’ of ‘enkellaarsjes’.

Mogelijk ziet u veel zoekresultaten. Eenvoudig het aantal resultaten verminderen door filters toe te passen. U vindt deze boven de artikelen. U kunt bijvoorbeeld filteren op kenmerken zoals merk, grootte en kleur om de zoekopdracht te verfijnen.

De items kunnen daarom volgens bepaalde specificaties worden gesorteerd. Je kunt dit vinden onder de categorie aan de rechterkant. De specificaties zijn:

Meest populair (de meest verkochte items worden als eerste getoond)
Nieuw (de nieuwste items worden als eerste weergegeven)
Hoogste prijs
Laagste prijs
Uitverkoop (artikelen met korting worden eerst weergegeven)

3.8/5 - (6 stemmen)
Share
Share
Share

11 gedachten over “Zalando Klantendienst”

    1. christiane lauwers

      op 23.12.2016 heb ik een bestelling doorgegeven nr 11003016177831 kl nr 31200857965. vandaag is het 28/12/2016 en deze is nog altijd niet toe-gekomen.
      is het omdat het over een klein pakje gaat, dat dit verloren gaat?

      op gratis nummer bent u niet te bereiken. altijd bezet!

  1. Bouitchichi Yassin

    Beste,

    Mijn zoon heeft bij jullie een trui besteld met artikelnummer JA222J03M-801.
    Die is echter niet geleverd. Bij nader inzien zou het zogezegd om een foutief adres gaan. ik heb dit gecontroleerd en ons adres is nochtans correct. Bellen lukt ook al niet op het aangegeven nummer. Ik hoop dan ook dat jullie dit kunnen oplossen.

    Mvg,

    Ruth Janssen

  2. Geachte,
    wij hebben onze bestelling vandaag ontvangen waar voor dank. Maar er onderbreekt mijn bestelling MOQ21NO1P-K1100060000 -Relaxed fit jeans stone blue.
    Gelieve even te bekijken en het nodige doen aub.

    Met vriendelijke groten,

    Zenasni

    Met vriendelijke groeten

  3. Beste ik heb de 25ste een bestelling gedaan en staat sinds die dag “wachtend” bij men bestelling hoe komt dit? Bestelling is betaald.

  4. Besteld op 13/05/2017 we zijn ondertussen 31/05/2017 en genoeg gewacht vind ik! Meer als 2weken! En is ondertussen betaald ook!
    Bestelling Nr11005018237891 Gelieve dit even na te checken want telefonisch zijn jullie ook niet beschikbaar!
    Zeer slechte service! Eerste en de laatste keer!

  5. Hi goedemiddag zalando.
    Ik heb al sinds 2 maanden een paar kleren bij jullie besteld.
    Waarom krijgt ik ze nog niet
    Wat is er met mijn pakketje
    Ik wil het graag weten.
    Dank u

  6. Ik heb intussen 2! keer dezelfde bestelling geplaatst en deze bestelling is al voor de 2e keer teruggestuurd wegens een zogezegd foutief adres. Ik heb alles gecontroleerd en ons adres is wel degelijk correct ingevuld. De 2e keer gaat het om bestelnummer 11005020876489.
    Gelieve even te bekijken en het nodige doen aub

  7. Beste,

    Ik ben uitermate geschokt door jullie manier van handelen en zeer verbaasd van de klantvriendelijkheid en efficiëntie die jullie aan de dag leggen.

    Reeds van 11 oktober proberen wij van jullie duidelijke feedback te krijgen mbt de gestuurde aanmaning, daar wij weldegelijk een betaling uitgevoerd hadden. Wij reageren steeds onmiddellijk, sturen talloze emails en voorzien jullie met de gevraagde informatie. Steeds krijgen wij van jullie emails om dezelfde informatie door te sturen, telkens van een andere beheerder. Nooit krijgen wij feedback over de oorzaak. Het lijkt mij dan ook evident dat wij er vanuit gaan dat de zaak onderzoch wordt. Ondertussen blijven echter jullie aanmaningen toekomen, dit terwijl wij wekelijks met jullie in contact zijn… steeds met jullie vraag dezelfde informatie door te sturen.

    Gezien er nog steeds geen antwoord kwam heb ik jullie vandaag dan maar telefonisch gecontacteerd. Blijkbaar verloopt dit een pak efficiënter dan jullie email afhandeling.
    Na een aantal uren blijkt dat de betaling naar een verkeerdelijk rekeningnummer overgeschreven is.

    Ik heb onmiddellijk het bedrag van 39,95eur terug overgeschreven, ditmaal naar het juiste rekeningnummer. Waar ik echter van versteld sta is dat jullie het niet meer dan normaal vinden dat ik 15eur aanmaningskosten betaal!? Van bij de eerste aanmaning hebben wij prompt gereageerd en de nodige informatie verschaft. Dat jullie weken nodig hebben om deftig te reageren zonder de aanmaningen te stoppen vind ik zeer bedenkelijk.

    Maar liefst 9x hebben wij met jullie contact opgenomen (zonder telefonisch contact gerekend).
    Hopelijk help dit om tot inzicht te komen.

    Graag een weerwoord op deze email.

    Van een zeer teleurgestelde klant.

    Mvg,
    Ellen

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Zalando – geschiedenis Zalando is een webshop voor kleding, schoenen en accessoires. Het bedrijf

More From Categories

Vorige
Volgende
Scroll naar boven