Een overzicht van Verizon
Verizon is een telecommunicatiebedrijf dat in Amerika is gevestigd en in 2000 is opgericht. Het hoofdkantoor staat in New York City. Vanaf september 2014 mag het het grootste telecommunicatiebedrijf in de U.S. worden genoemd. Het bedrijf is ontstaan doordat GTE in 2000 Bell Atlantic heeft overgenomen. In 2005 nam het MCI over, omdat het erg geïnteresseerd was in de zakelijke klanten. De producten waar dit bedrijf in gespecialiseerd zijn is telecommunicatie, mobiele telefonie en internet. In 2014 waren 1,77,300 mensen werkzaam in de Verizon Klantendienst. Verder bestaan er vele dochterondernemingen over de hele wereld.
Verizon – innovatieve diensten
Verizon is toonaangevend in het leveren van innovatieve communicatie, informatie en vermaak. Diensten zoals spraak-, data- en videoproducten worden via intelligente draadloze, breedbandige en wereldwijde IP-netwerken geleverd. Draadloze producten en diensten zijn onder andere breedband data en video, datacentrum, cloudservices, zakelijke oplossingen voor netwerken en langeafstands spraakdiensten in combinatie met lokale diensten, veiligheid en netwerkdiensten. Verizon biedt deze diensten niet alleen aan klanten in de Verenigde Staten, maar ook aan bedrijven, transportbedrijven en overheidsinstanties over de hele wereld.
Contactgegevens van Verizon Klantendienst
De National Accessibility Verizon Klantendienst is bereikbaar op het gratis nummer (888) 262-1999, van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 21.00 uur provides National Accessibility Verizon customer service centre. De algemene Verizon Klantendienst is iedere dag te bereiken van 06.00 tot 23.00 uur. De klant kan ook chatten met de Klantendienst door op de chatknop op de webpagina te klikken. For meer informatie over de contactgegevens van de verschillende diensten, kan de klant http://www.verizon.com/Support/SmallBusiness/smbcallus.htm bezoeken. Door in te loggen op de website, ontvangt de klant persoonlijk hulp en kunnen zij betaalgegevens controleren. De Verizon Klantendienst is erg snel en reageert vaak al binnen 24 uur.
Tips om te bellen
De Verizon Klantendienst is beschikbaar op het gratis nummer 800-922-0204. De gemiddelde wachttijd is 8 minuten. Door de optie ‘Skip Waiting on Hold’ te gebruiken, kan de wachttijd aanzienlijk verkleinen. Wil de klant zelf Verizon wireless contacteren, dan zijn hier een aantal tips: Toets eerst 2, hierna gevolgd door 0#, dan 0, dan 0, dan 0# en uiteindelijk 0#. Geregistreerde gebruikers van Verizon, kunnen 1 kiezen, hierna 4 en dan ‘Klantendienst’ inspreken. Hierna moet men het nationaal identificatienummer opgeven. De beste tijden om telefonisch contact op te nemen met de Verizon Klantendienst is van 06.00 tot 23.00 uur van maandag t/m vrijdag en van 07.00 tot 16.00 uur op zaterdag en zondag.