Water-Link – de geschiedenis
Water-link, de voormalige Antwerpse Waterwerken, is ontstaan in 1880 en staat in voor de productie en distributie van drinkwater voor Antwerpen en haar randgemeentes. Hiernaast levert het drinkwater aan havenbedrijven en levert het aan de schepen die in de haven van Antwerpen aanmeren. Het beschikt over een eigen productiecentra in Oelegem, Notmeir en Walem. Het hoofdkantoor ligt in Antwerpen.
Het produceert bijna 150 miljoen kubieke meter aan water en genereert een omzet van 100 miljoen euro. Onlangs heeft het bedrijf besloten om zijn werkstroom te wijzigen via een procesmatige aanpak om zijn service en diensten te verbeteren. De geïntegreerde IT-support helpt de AWW klantendienst bij het verlenen van een uitstekende service, wat nodig is om deze transformatie te verwezenlijken. Met behulp van Microsoft Dynamics kan de klant een betere klantendienst bieden vanwege zijn flexibiliteit met de rest van de Operations management.
Kwalitatief drinkwater
AWW voorziet ruim 15.000 klanten van drinkwaterfaciliteiten via degelijke opslagmogelijkheden. Collega’s van AWW zijn verantwoordelijk voor het onderhoud van het distributienetwerk en de productiefaciliteiten, zodat meer klanten in contact komen met het bedrijf via IT. AWW gebruikt ook verschillende toepassingen om zo de beste AWW klantendienst te geven aan zijn klanten. Vanwege de grootte van het klantenprofiel is het belangrijk dat het management goed verloopt. Netwerkopslag is noodzakelijk voor de AWW klantendienst om zijn diensten te kunnen verlenen aan zijn klanten zonder storingen. AWW maakt ook gebruik van EMC door de opslag van data, aangezien het erg belangrijk is dat data efficiënt wordt opgeslagen.
Snelle oplossingen en aanvragen
Met behulp van zijn medewerkers bij de AWW klantendienst, heeft de klant toegang tot de status van zijn aanvraag via een gemakkelijk toegangssysteem. Dit helpt bij een snelle en effectieve afhandeling van aanvragen van klanten. De nieuwe werkstroom van AWW heeft als voordeel dat het zijn klanten een hoge kwaliteit aan data kan verlenen om zijn klanten zo tevreden te stellen. Dit is het belangrijkste onderdeel is die het succes van een bedrijf bepaald. Deze geïntegreerde aanpak voorziet niet alleen de klanten van AWW van een uitstekende service, maar zorgt ook voor een vloeiend verloop van interne werkzaamheden zonder gedoe. Om dit te bereiken werkt AWW samen met veel externe bedrijven om een uitstekende kwaliteit aan zijn klanten te kunnen bieden.
Data van AWW
Gegevens over waterverbindingen, elektriciteitsnetwerken en watervoorzieningen zijn volledig beschikbaar op een geïntegreerd computernetwerk. Vanaf maart 2003 was deze data beschikbaar voor de AWW-gebieden en wordt verwerkt door verschillende gemeentes in verschillende gebieden. De medewerkers van de AWW klantendienst zijn zo getraind, dat zij met de twee systemen kunnen werken totdat de gegevens weer teruggezet worden naar de originele niveaus. Medewerkers worden goed getraind in bevoorrading, onderzoek en ontwikkeling. Met behulp van verschillende soorten software kan de AWW klantendienst een groot aantal klanten bereiken en zijn klantenkring vergroten.
1 gedachte over “AWW Klantendienst”
ik heb voor mijn buurvrouw de watermeter doorgeven ik weet niet of dit mag ik woon in baronsadoinestraat 1 bus 14 zij 13