La Redoute – de geschiedenis
La Redoute is in 1837 opgericht en het hoofdkantoor staat in Roubaix, Frankrijk. Het is een toonaangevende leider op het gebied van kleding voor dames, heren, kinderen en schoenen. Het bedrijf biedt beveiligde betaling en thuisbezorging in meer dan 150 landen. Met zijn uitgebreide aanbod collectie en diensten wordt het ook beschouwd als de tweede grootste verkoper van kleding (vrouwen) en de derde grootste verkoper van beddenlinnen in Frankrijk De ecommerce website trekt iedere dag weer enorm veel klikken en staat in Frankrijk op de eerste plaats met meer dan 7 miljoen unieke bezoekers per maand. Het heeft meer dan 10 miljoen klanten in 26 landen die allemaal kunnen genieten van de uitstekende La Redoute klantendienst.
De aangeboden diensten van La Radoute
La Redoute biedt verschillende kledingmerken voor mannen, vrouwen en kinderen. Ook is het mogelijk om verschillende producten te kopen voor in en rondom het huis zoals gordijnen, tafelkleden, meubelen, vloerkleden, decoraties en beddenlinnen. Ulla Popken, Romans, Esprit, Eleven Paris, Clarks Sandals, Chantelle bra en Women within zijn een aantal merken die op de website vertegenwoordigd worden. De klant kan hier dus terecht om voor alle benodigdheden te shoppen. Een aantal extra’s die het bedrijf te bieden heeft zijn gratis verzending, een stijl account, gemakkelijk terugsturen en een uitstekende La Redoute klantendienst.
Terugsturen naar La Redoute klantendienst
La Redoute biedt gratis aflevering naar ieder adres ter wereld voor bestellingen van meer dan 89 euro. Verandert de klant van gedachten, dan kan hij/zij binnen 30 dagen het product terugsturen. Hierna worden terugzendingen niet meer geaccepteerd. Ook als de klant niet tevreden is over het ontvangen product, dan kan de klant het product terugsturen en ontvangt de klant zijn geld terug. Het betaalsysteem dat La Redoute gebruikt is veilig en gemakkelijk te gebruiken. Het bedrijf biedt verschillende aanbiedingen die op de website worden geadverteerd, zoals 10% korting op bestellingen boven een bepaalde prijs.
La Redoute klantendienst contacteren
Voor antwoorden op vragen of hulp bij kwesties, kan de klant La Redoute klantendienst contacteren. Hiervoor kan de klant een e-mail sturen vanaf het contactformulier op de website of door het nummer 0041 848 848 718 te bellen. Om de klant grondig en snel te woord te staan, wordt er gevraagd naar de naam van de klant, het e-mailadres, een contactnummer en postcode. Ook via social media is het mogelijk om contact op te nemen met La Redoute klantendienst op Pinterest, Facebook, Google+ en Twitter.
3 gedachten over “La Redoute Klantendienst”
Beste,
Ik bestelde 2 paar schoenen en een rode pull ( rond de 20€ ). Ik kreeg vandaag 2 paar schoenen, geen trui maar op het papier staat dat ik één paar schoenen kreeg en een pull van 99€…..
Vroeger stond er dan te lezen wanneer je min of meer het vervolg kon verwachten. Nu klopt het echter niet!
Ik wil daar wél duidelijkheid over aub.
Met vriendelijke groeten,
Marleen Lanoye
Beste ik heb u nu al tweemaal geschreven over een dubbele betaling maar krijg gewoon geen reactie van jullie.ik wacht op een antwoord.vriendelijke groet.nathalie rajewski
Beste na heel veel mails te sturen naar jullie heb ik mijn geld nog niet terug gekregen.het gaat over een dubbele betaling en terug gestuurde artikel caban m42 pakjenr 24081846 betaald langs visa de17/01/2017 en betaald langs de post de20/01/2017 waarvoor ik het geld van de post heb terug gekregen maar niet die van mijn visa van jullie omdat er staat dat ik ze niet terug gestuurd heb maar wel heb gedaan en het bewijs jammer genoeg kwijt ben.ik heb op 23/01/2017 een grotere maat besteld 44:pakjenr24099528 en betaald met visa.dus zou ik graag mijn geld terug willen.ik ben blijven bestellen bij jullie.klantennr.520796.vriendelijke groet.rajewski nathalie
Reacties zijn gesloten.