Over Mobistar
Mobistar is één van de belangrijkste aanbieders op de Belgische telecommunicatiemarkt en behoort tot de Orange-Group. Het bedrijf ontwikkelt innovatieve diensten en producten voor zowel de particuliere als zakelijke markt, zodat u via telefonie en internet altijd met elkaar in contact kunt blijven. Het bedrijf is in augustus 1996 opgestart en is uitgegroeid tot één van de drie bedrijven in België die een eigen netwerk hebben en mobiele-telefoniediensten aanbieden. Ruim 1519 medewerkers zijn momenteel werkzaam in het bedrijf. Het hoofdkantoor is gevestigd in Evere, Brussel, en er zijn ruim 160 Mobistarwinkels waar de diensten worden aanngeboden.
Wat heeft Mobistar te bieden
Mobistar heeft een uitgebreid aanbod aan mobiele oplossingen voor particulieren. Zo bieden zij 3 verschillende GSM abonnementen voor verschillende prijzen per maand en voordelige internationale tarieven. Met de herlaadkaarten worden ook 3 verschillende opties aangeboden zonder de verbintenis van een abonnement. Hiernaast biedt het supersnel surfen via het G4-netwerk op uw tablet of smartphone. Behalve deze diensten, worden ook verschillende producten aangeboden. Zo koopt u bij uw abonnement ook een nieuwe smartphone, tablet en accessoires. De Mobistar Klantendienst kan meer informatie geven over de verschillende producten en diensten die zij voor particuliere klanten te bieden hebben.
Voor de zakelijke klant helpt Mobistar om een bedrijf optimaal mobiel te maken; van zelfstandige tot kleine, middelgrote en grote bedrijven en instellingen. Zij bieden hen onder andere oplossingen voor mobiele en vaste telefonie, mobiel data en mobiel internet. Ook hebben zij GSM’s en smartphones beschikbaar die voor professioneel gebruik zijn aangepast. Ook voor zakelijke klanten is een Mobistar Klantendienst beschikbaar.
Contact opnemen met Mobistar Klantendienst
Heeft u interesse in of vragen over de producten, neem dan contact op met de Mobistar Klantendienst. Hun website is beschikbaar in Frans, Engels en Nederlands op https://corporate.mobistar.be. Particuliere en zakelijke klanten en geïnteresseerde kunnen het bedrijf via e-mail, Skype en social media contacteren. Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen via de social media pagina’s; u kunt hen volgen op Facebook, Twitter, Youtube, Google+, Instagram en LinkedIn.
Openingstijden
Neem voor al uw vragen direct contact op met de Mobistar Klantendienst. U kunt hen op elk moment van de dag online contacteren door hen een e-mail te sturen. Zij beantwoorden uw vraag binnen 5 werkdagen. Wordt u graag persoonlijk geholpen, dan kunt u op maandag t/m zaterdag, van 10.00 uur tot 18.00 uur een Mobistar Center bezoeken. De telefonische Mobistar Klantendienst is bereikbaar op maandag t/m zaterdag van 08.00 uur tot 22.00 uur en voor technische ondersteuning kunt u hen iedere dag op dezelfde tijden bereiken. Vanaf het buitenland kunt u voor het lokaal tarief contact met hen opnemen.
1 gedachte over “Mobistar Klantendienst”
Hallo,
Ik probeer al een tijdje naar zo een nummer te sturen zoals 7070 of als je met de tram gaat om een berichtje te sturen naar dat bepaalde nummer, ik denk dat dit komt doordat iets in mijn mobistar die niet juist staat.
zou jij mij hiermee kunnen helpen ?
mvg. miel dekien