Orange in een oogopslag
Orange is één van de grootste aanbieders van mobiele en internetdiensten in Europa en Azië en een toonaangevende leider in telecommunicatiediensten. Ze verbinden mensen overal ter wereld en proberen het digitale leven voor hun ruim 230 miljoen klanten gemakkelijker en toegankelijker te maken. De uitgebreide Orange klantendienst helpt mee bij het bereiken van dit doel. Het bedrijf is in 1988 opgericht in Frankrijk en het hoofdkantoor is gevestigd in het 15e arrondissement in Parijs. In 2015 waren meer dan 7 miljard toestellen die zij met het internet verbonden en zij bieden 4G aan ruim 13 landen. Ruim 450.000 km aan kabels ligt onder zee; genoeg om 10 keer rond de aarde te wikkelen. In totaal heeft het bedrijf 156.000 werknemers, waarvan er 97.000 in Frankrijk zijn gevestigd.
Een ruim aanbod aan diensten
Orange heeft een aandeel van 53% in Mobistar, die de naam Orange ook zal aannemen. Het bedrijf biedt snelle internetverbindingen aan voor internet op GSM’s, tablet en tv. Het biedt uitstekende internationale tarieven en diensten en ook GSM’s kunnen worden aangekocht. De Orange klantendienst kan de klant uitvoerig informeren over de verschillende diensten die beschikbaar zijn van Orange aan de klant.
Orange klantendienst contacteren
Aangezien het aanbod van Orange zo groot is en het klantenaantal evenals, is de Orange klantendienst onderverdeeld in 3 hoofdcategorieën; groepen, zakelijk en klanten. Zakelijke klanten selecteren de zakelijke optie waar ze doorgeleid worden naar een uitgebreide hulppagina. Hier kan de zakelijke klant opzoeken waar het dichtstbijzijnde kantoor is, hoe zij hun lokale accountteam kunnen contacteren en verzoeken indienden bij analisten. De telefonische hulpdienst is het gehele jaar 24 uur per dag geopend. Een overzicht van de beschikbare nummers is te downloaden op de website. Particulieren klanten kunnen contact opnemen met de Orange klantendienst op het nummer 0033 9 69 36 39 00. Zij kunnen de klant assisteren bij algemene vragen of vragen over producten en diensten.
Voor de media heeft Orange aparte contactgegevens; een e-mail kan gestuurd worden naar orangegroup.pressoffice@orange.com (Londen) of service.presse@orange.com (Parijs). Voor telefonisch contact kan de klant het nummer in Parijs contacteren: 0033 1 44 44 93 93.
Orange op social media
Om het enorme hoeveelheid klanten tegemoet te kunnen komen, is Orange actief op verschillende social mediakanalen. Wordt de klant graag op de hoogte gehouden van de laatste ontwikkelingen en nieuwtjes, dan kan hij/zij het bedrijf online volgen op Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, Google+ en Dailymotion. Voor vragen en opmerkingen is de Orange klantendienst ook te bereiken op deze pagina’s.
5 gedachten over “Orange Klantendienst”
Geachte,
Sinds vrijdag kan ik mijn tempo herlading niet meer herladen. ik krijg steeds de melding “tijdelijk geweigerd”. Daar ik echt op dit moment niet zonder mijn GSM kan vind ik dit zeer vervelend. Is het een probleem bij jullie ? Wat kan ik doen?
Wij zijn sinds vorige week donderdag 03 november dagelijks aan het telefoneren ivm mobiel internet van mijn vriend. Ineens werkt die niet meer en wordt hij van het kastje naar de muur gestuurd! Hij moet wel elke maand 15 € betalen voor zijn internet, wordt dan met zijn modem naar een winkel gestuurd waar hij helemaal niet moest zijn, geven ze een andere sim kaart enz enz. Vandaag hebben ze hem 2 keer gebeld maar hij was aan het werken. En omdat hij niet thuis was kunnen ze hem niet helpen en zal zijn klacht vervallen???!!!! Behandelen jullie zo de klanten???? Bah!!!
Vorige donderdag heb ik contract afgesloten voor tv en internet
tel contact opgenomen normaal zou deze week de installatie plaatsvinden
tot nu toe niets gehoord
Ben nu bij Proximus
Op 06/04/2017 heb ik een nieuwe gsm aangekocht bij Vandeborre en de verkoper stelde voor om te veranderen naar Orange . IK kreeg van jullie een bericht : je kaart werd met succes opgeladen. Je belwaarde is een jaar geldig voor alle soorten van verbruik.
Vandaag kreeg ik een bericht dat ik geen belwaarde meer heb en moet herladen voor 03/06/
Bedrag 9,14€ heb ik op 01/06/2017 gestort op uw bankrekening. Nu : 20u45 kan ik nog steeds niet bellen . Ik ben zeker niet tevreden over jullie service!!!!!!
mijn gsm nr is : 0472950476, als dit niet in orde komt zal ik weer veranderen naar proximus , bij hen heb ik nooit problemen had !
Al sinds mijn overstap naar Orange voor mobiel telefoneren heb ik geen signaal. Een mail naar een mailadres van een eerder ontvangen mail van Orange wordt niet gelezen. Op de website is geen mailadres te vinden en je moet bellen. Maar zonder signaal kan ik niet bellen. Is Orange zo dom, of is het arrogantie? In ieder geval incompetent.