Ortel Mobile algemeen
In 2005 werd Ortel Mobile opgericht in Nederland en is één van de grootste aanbieders van telecommunicatiediensten in Europa. In april 2006 is het bedrijf uitgebreid naar België en vandaag de dag is het actief ook actief in Duitsland, Frankrijk en Zwitserland. KPN kocht in maart 2008 65% van de aandelen van Ortel Mobile en sinds januari 2010 maakt het volledig deel uit van KPN. In 2012 is ieder land waar het bedrijf actief was, een eigen weg ingeslagen en sindsdien is het Belgische gedeelte volledig onderdeel van BASE.
Het aanbod van Ortel Mobile
Het doel is om het gemakkelijker te maken om mensen in contact met elkaar te brengen, waar zij ook ter wereld zijn. Dit betekent dat u voor goedkope tarieven naar bijna elke plaats in de wereld kunt bellen via uw GSM. Het bedrijf heeft verschillende bundels beschikbaar. Voordelige tarieven kunnen aangekocht worden voor mobiel internet met een snelheid van 3G. U wordt op de hoogte gehouden van uw gebruik en zelf kunt u op elk moment van de dag aanvragen hoeveel u al verbruikt heeft. Gaat u op vakantie naar het buitenland, dan kiest u voor één van de Mix Bundels die u voor verschillende tarieven kunt aankopen, afhankelijk van de bel-, sms- en dataopties die u nodig heeft. Deze bundels zijn te combineren met bestaande bundels en kunnen voor vaste en mobiele lijnen worden gebruikt. Belt u zelf vanuit het buitenland, dan worden er geen roamingkosten berekend. Wordt u gebeld in het buitenland, dan betaalt u deze kosten wel. Maakt u veel gebruik van sms, dan zijn de sms bundels interessant. Zo stuurt u voordelig SMS-berichten naar alle netwerken in België. De bundels zijn voor 30 dagen geldig en u kan altijd controleren hoeveel u al verbruikt heeft. De Ortel Mobile Klantendienst kan u verder informeren over de producten en diensten die zij beschikbaar hebben.
Ortel Mobile Klantendienst contacteren
Voor vragen over de producten en diensten, kan u terecht op de website. Hier worden onder andere vragen beantwoord over pin en puk codes, nummeroverdracht, herladen, sms-en en bellen in het buitenland. Staat uw vraag hier niet bij, dan neemt u contact op met de Ortel Mobile Klantendienst. Bezoek https://www.ortelmobile.be/nl/contact en vul het e-mailformulier in of neem telefonisch contact op (de kosten zijn afhankelijk van uw provider).
Tijden om de Ortel Mobile Klantendienst te bereiken
De Ortel Mobile Klantendienst is 7 dagen per week te bereiken. Van maandag t/m vrijdag zijn zij geopend van 08.00 uur tot 21.00 uur. Op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 28.00 uur. Het telefoonnummer staat weergegeven op de website. Blijft u graag op de hoogte van de laatste ontwikkelingen, dan kunt u hen volgen op Facebook.