Airbnb Klantendienst

share

Airbnb – het bedrijf Airbnb is in 2008 opgericht door Joe Gebbia, Brian Chesky

Welcome to customer-service.be. We provide a call connection. Please note that we are in no way affiliated with the companies or actual brand listed on this website.

Call ESA TAX CREDIT Customer Services Contact Phone Number & save in memory

ESA TAX CREDIT Opening Times

Monday-Friday

Saturday

24 hours

Sunday

24 hours

Airbnb – het bedrijf

Airbnb is in 2008 opgericht door Joe Gebbia, Brian Chesky en Nathan Blecharczyk. Het is gevestigd in San Francisco. Het is een betrouwbare community-marktplaats. Airbnb is een platform waar gebruikers unieke accommodaties kunnen adverteren, boeken en bekijken. Deze mogelijkheid is beschikbaar online, via tablet of mobiele telefoon. Wereldwijd biedt het meer dan 2.000.000 accommodaties in meer dan 34.000 steden van meer dan 290 landen. Hieronder vallen ook 1400 kastelen voor de liefhebbers die naar een zeer unieke ervaring op zoek zijn. Het totaal aantal gasten valt op 60.000.000. Met een eersteklas Airbnb klantendienst en een uitstekende gebruikerscommunity is het een gemakkelijke manier voor mensen om wat bij te verdienen door hun extra ruimte te presenteren aan een miljoenen publiek. Vanaf augustus 2008 tot juni 2012 werden 10 miljoen overnachting verhandeld op Airbnb.

 

airbnb contact

Airbnb – een unieke reiservaring

Airbnb geeft de unieke ervaring om unieke accommodaties te boeken over de hele wereld. Van Europese steden in London, Venetië en Parijs tot internationale bestemmingen zoals de Verenigde Staten, Cuba en . Hiernaast geeft het mensen de kans om reizigers te ontmoeten en een extra zakcentje te verdienen door hun kamers uit te huren. Het aanbod is onbeperkt en de klant kan hierbij denken aan een overnachting op een privé-eiland, in een boomhuis, in een kasteel of bij iemand thuis. De Airbnb klantendienst staat graag gereed om zijn gebruikers te helpen bij het zoeken naar een passende bestemming.

how Airbnb works

Hulp ontvangen van Airbnb klantendienst

Bovenaan iedere webpagina van de Airbnb website, staat de tabblad Help, waar men naartoe kan navigeren voor hulp bij vragen en problemen. Zodra de klant op het tabblad klikt, kan in een zoekbalk gezocht worden naar de vraag. Ook kan gekozen worden uit bepaalde suggesties of onderwerpen die door de Airbnb klantendienst is samengesteld, zoals Voorbereiden op een reis, Reservering aanpassen/annuleren, Een probleem melden, Betalingen & Betaald worden, Recensies, Je profiel bewerken, Reservering boeken en Vooraf goedkeuren/ Speciale aanbiedingen. Onderaan de pagina staat een overzicht over hoe de klant de website kan gebruiken. Daarnaast kan aan de linkerkant in het Helpcentrum gezocht worden op meer categorieën. Door in te loggen op de account, ontvangt de klant meer opties in het Helpcentrum.

Airbnb hosting services

Volg Airbnb

Airbnb is erg actief op de social mediakanalen. Zo kan de klant hen volgen op Facebook, Google+, Twitter, LinkedIn, Pinterest, YouTube en Instagram. De klant kan hen hier volgen om altijd op de hoogte te blijven van de laatste nieuwtjes en ontwikkelingen en als zij vragen hebben voor de Airbnb klantendienst.

Why Belgium

Veelgestelde vragen over Airbnb België

 

    Hoe werkt Airbnb?

Lang geleden zweefde Airbnb mensen in slaap in andere huizen en werd een bedrijf van miljarden dollars, in eerste instantie was het gewoon een gedachte om extra geld te verdienen en huur te maken. Maar op de een of andere manier bracht het een revolutie teweeg in de manier waarop mensen tegenwoordig reizen. Het businessmodel van Airbnb is uniek, winstgevend en heeft zich zo ontwikkeld dat het als een ballonvlucht is.

Airbnb is een online marktplaats die hosts verbindt met reizigers of reizigers met hosts. Met andere woorden, op dit platform kunnen personen hun gratis of extra ruimte vermelden om extra inkomsten te verdienen in de vorm van huur. Aan de andere kant laat Airbnb reizigers de beste huizen boeken die beschikbaar zijn bij de lokale gastheer, door hen geld te geven en hen in staat te stellen samen te werken met de lokale bevolking! Airbnb werkt in meer dan 34.000 steden en 190 landen over de hele wereld.
Airbnb biedt een eenvoudig maar uniek bedrijfsmodel; hier is hoe het werkt;

Gastheren verhuren hun eigendommen op Airbnb samen met andere factoren zoals prijs, geleverde voorzieningen, enz.
Het is de bedoeling dat u alleen de hoogwaardige foto’s van uw gehuurde woning uploadt.
Reizigers zoeken naar een woning in de stad waar ze willen verblijven en bladeren door alle beschikbare opties volgens de prijs en diensten aangeboden door de host end.
Reserveringen worden gemaakt via Airbnb, waarbij de reiziger het door de gastheer genoemde bedrag en wat extra geld als servicekosten betaalt.
De gastheer keurt uw boeking goed, de reiziger blijft daar en ten slotte betaalt Airbnb het bedrag aan de gastheer na aftrek van hun commissie.

TIP: de gastheer en de reiziger kunnen ook een beoordeling geven en zelfs beoordelingen schrijven op basis van hun ervaringen.
Airbnb heeft een tweewegsysteem voor inkomsten;

Commissie van eigenaren van onroerend goed (gastheren)

Airbnb neemt een commissie van 10% van hosts op bij elke boeking die via het platform is gedaan.

Zij berekenen transactiekosten van reizigers (gasten)

Airbnb rekent 3% van het boekingsbedrag aan als zakelijke kosten van reizigers bij elke goedgekeurde boeking.

De betaling wordt echter niet onmiddellijk overgedragen. Airbnb houdt het 24 uur na het inchecken bij. De uitbetalingsmethode varieert afhankelijk van de valuta en het land van de host.

U wordt ook onderworpen aan de aanvullende vergoeding als u toevallig in de Europese Unie, Noorwegen en Zwitserland woont. Dit komt in de vorm van BTW – belasting over de toegevoegde waarde. De wisselkoersen van Airbnb worden ook toegepast op reizigers die betalen in een andere valuta dan die wordt vermeld door de gastheer in de aanbieding.

    Hoe Airbnb is begonnen?

Airbnb is een peer-to-peer online marktplaats en homestay-netwerk waarmee mensen kortdurende accommodaties in woningen kunnen opsommen of huren, waarbij de kosten van dergelijke accommodatie worden bepaald door de eigenaar. Het bedrijf ontvangt procentuele servicekosten van zowel gasten als hosts in combinatie met elke boeking.

Het werd opgericht in het jaar 2008 door twee vrienden genaamd; Brain Chesky en Joe Gebbia die uit New York verhuisden. Omdat de huur hoog was en ze niet genoeg geld hadden om te betalen, besloten ze om een ​​manier te zoeken die geld kon verdienen. En toen kwam het idee om wat luchtbedden te kopen en haastig een site met de naam ‘Airbed & Breakfast’ op te zetten! De opzet was eenvoudig en hun missie was duidelijk; het was om bezoekers een plek te bieden om ’s ochtends een welverdiende slaap en ontbijt te krijgen.

Kort daarna kwam Nathan Blecharczyk – een technische architect bij hun team en werd de derde medeoprichter en samen creëerde het trio wonderen! Rust is geschiedenis.

Airbnb heeft maar één missie en dat is om reizigers tijd te laten ‘doorbrengen’ in de plaatsen waar ze naartoe reizen in plaats van ze gewoon te bezoeken. In tegenstelling tot standaard hotelaccommodaties, stelt Airbnb reizigers in staat om huizen te boeken bij lokale “gastheren” en ook dat met het doel een bestemming te ervaren. Om een ​​persoon het gevoel te geven dat het een thuis weg van huis is. Verhuur varieert van een bescheiden appartement voor een enkele nacht, tot een kasteel voor een week, helemaal tot een villa voor een maand.

De service biedt huiseigenaren een eenvoudige manier om geld te verdienen met hun extra ruimte. AirBNB biedt een moeiteloze gebruikersinterface die online of vanaf een mobiele telefoon of tablet kan worden gebruikt.

    Is België een goede plek om een ​​Airbnb-host te zijn?

België is ver niet in de eerste 10e van de landen met een hoge populariteit van Airbnb, maar de service is daar nog steeds erg populair en het is een zeer goede plek als je overweegt een Airbnb-host te zijn!

    Hoe veilig is Airbnb?

 

Airbnb is erg veilig omdat er een peer-review-systeem is, waar gastheren en gasten eerlijke beoordelingen voor elkaar kunnen achterlaten; opmerkingen kunnen alleen worden achtergelaten na een reservering. Er is ook een geverifieerd ID-systeem dat de identiteit van mensen bevestigt door ze te matchen met sociale media en andere offline documenten zoals het scannen van een foto-ID (dit systeem is alleen verplicht voor last-minute boekingen).

Zoals bij elke andere website waar mensen bij betrokken zijn, zijn er altijd goede en slechte ervaringen.

TIP: u wordt geadviseerd de beoordelingen zorgvuldig door te nemen. Houd er rekening mee dat; de vermelde prijs is de uiteindelijke prijs en uw gastheer kan geen extra kosten van u maken. Als je je onderzoek doet naar een goede niet, zal alles uiteindelijk op zijn plaats vallen!
Voordelen van Airbnb kiezen over andere lokale hostingdiensten;

Vanaf het moment dat u boekt, tot de tijd dat u weggaat, heeft u één-op-één communicatie met de eigenaar.
U wordt niet behandeld als alleen maar een andere klant of een ander nummer. Uw gastheren zullen ervoor zorgen dat u een quality time in hun huis doorbrengt, niet als gast.
In de meeste gevallen zijn de eigenaren meestal erg behulpzaam met aanbevelingen, aanwijzingen en informatie waarvan zij vinden dat ze u tijdens uw reis ten goede kunnen komen. Een van de beste dingen met betrekking tot deze relatie is dat uw gastheren echt willen dat u gelukkig bent en ze doen er alles aan om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.
Airbnb is op beoordeling gebaseerd, dus lees voordat u ergens verblijft, Lees elke beoordeling, zodat u zich veilig kunt voelen met uw boekingsbeslissing. Vertrouwen op waar u verblijft en met wie u zaken doet, is erg belangrijk. Een van de redenen ‘voor een verblijf in een Airbnb boven een hotel is dat je een klein lokaal bedrijf ondersteunt.

De opties zijn eindeloos bij het kiezen van Airbnb. Het is een uniek avontuur op zich!

Wat zijn de belangrijkste aanbevelingen voor Airbnb-hosts?

Te veel om op te noemen, maar we zullen het houden aan enkele van de meest cruciale!

#FIRST – Ken je publiek

Veel first-time hosts gaan er gewoon van uit dat ze voor iedereen moeten zorgen. Daarbij missen ze de mogelijkheid om echt een of twee doelmarkten te betreden. Denk aan wie uw eigendom het beste is en als er een bepaald publiek is, bedenk dan wat u kunt doen om individueel op hen in te gaan.

Voor Instantie: u hebt een rustig maar goed verbonden binnenstedelijk appartement, dus u investeert in geweldige WIFI, een koffiezetapparaat en een laptopvriendelijke werkruimte om te profiteren van zakenreizigers en digitale nomaden. Of je hebt een huis met 3 slaapkamers aan het strand dat kindvriendelijk en gezinsvriendelijk is, dus investeer je in extra stapelbedden en kinderspeelgoed en spelletjes. Hetzelfde geldt voor koppels op romantische uitjes, Millennials met overactieve Instagram-accounts, gepensioneerde reizigers, enzovoort.

#SECOND – Weet wanneer u hulp kunt krijgen

Een Airbnb runnen kan veel meer tijd kosten dan je oorspronkelijk had verwacht. We schatten zelfs dat het 8 uur per week kost om alle stukjes en beetjes te beheren, zoals communicatie, check-ins, schoonmaken, enzovoort. Je moet weten wanneer je zelf dingen moet doen en wanneer je hulp kunt krijgen. Er zijn zoveel toegewijde services die er zijn om tegemoet te komen aan Airbnb-hosts (zoals professionele schoonmakers, property managers, check-inservices, enz.)

#THIRD – Probeer altijd en ga een beetje verder

Uitstekende reviews ontvangen is uiteraard van groot belang voor het succes van Airbnb. Denk er niet alleen aan om af te dekken op het noodzakelijke niveau van wat er verwacht wordt: probeer altijd een beetje verder te gaan als je kunt. Dat kan simpele dingen betekenen, zoals uw gasten verrassen met een klein mandje met lokale lekkernijen, hen een gepersonaliseerde aanbeveling van één of twee plaatsen aanbieden om te gaan op basis van hun interesses of om flexibel te zijn met uitchecktijden. Deze dingen zijn geen grote last voor je, maar kunnen de gastervaring echt gedenkwaardig maken.

#FOURTH – The Neighborhood

In welke buurt zouden Airbnb-gebruikers geïnteresseerd zijn? Elke huurder hecht belang aan nabijheid van voorzieningen en openbaar vervoer. Zijn er veel bezienswaardigheden in de buurt? Zijn er eetgelegenheden in de buurt? Is het een vitale plek voor reizigers? U kunt ook lid worden van reisforums en een beter begrip krijgen van wat reizigers het meest en als gezocht beschouwen. Met Airbnb kunnen reizigers op zoek zijn naar een rustig toevluchtsoord of naar het nachtleven. En juist om die reden is het belangrijk om te weten waar de doelgroep naar op zoek is.

 

Airbnb Help

 

3/5 - (6 stemmen)
Share
Share
Share

10 gedachten over “Airbnb Klantendienst”

  1. Isabelle Devillé

    Hello,
    I’m trying to confirm since yesterday 2 bedrooms in Havana. but when I’m pushing on the confirm button it’s stopping there. I try to contact somebody from airbnb but it’s not so easy :-(((
    Can you help me, so that I can confirm my reservation.
    I’s very urgent ! Because the owners asked me to confirm.

    Thanks
    Isabelle

  2. Elke vandekerckhove

    Beste,

    Ik kan sinds enkele dagen niet meer op mijn airbnb account inloggen, er wordt mij gevraagd om contact op te nemen met jullie, maar er staat niet bij hoe ik dat kan doen, hopelijk lukt het via deze weg, want ik loop al enkele boekingen mis door dit probleem.

    Gelieve me te contacteren en mijn account weer vrij te geven.

    Met vriendelijke groeten,

    Elke

  3. hallo
    wij boekten een kamer in Londen en we schreven het volledig bedrag ten bedrage van 770 euro over. nu krijgen wij na enkele weken een annuleringsmail. de advertentie werd weggehaald en het bedrag teruggestort… sorry, maar ik ben volledig mijn vertrouwen kwijt in airbnb. hoe kan dat nu? de trein en al is gereserveerd… en tot mijn woede ontdek ik nu dat het ongelooflijk moeilijk is iemand van airbnb te bereiken om meer duiding te geven. ik zie door het bos de bomen niet met al dat helpdeskgedoe… absoluut niet laagdrempelig

  4. Marijke Jongenelen

    Beste,

    Ik had een lange termijn verhuring geboekt via airbnb, hierover zou ik dan nog gecontacteerd worden om het appartement te bezichtigen, dit is tot op heden nog steeds niet gebeurd. Terwijl de boeking al gebeurd is op 30 november 2016. Ik heb al meermaal airbnb gecontacteerd op e-mail die ik van hun heb ontvangen, maar tot op heden nog altijd geen gehoor gekregen. Ik zou nu graag deze reservering annuleren, zodat ik mijn geld terugkrijg, maar dit kan ook, aangezien deze reservering niet voor komt op mijn profiel. Kan iemand mij hier mee helpen??

    1. Zou het kunnen dat het om de verhuur van een appartement gaat? Ik ben momenteel aan het uitzoeken hoe het zit met een persoon van Denemarken die een appartement verhuurt in Dendermonde. Ik weet niet hoe ik Airbnb kan verwittigen voor deze oplichting.

  5. Beste,
    Wij hebben gisteren,4/03/2017een woning/appart gereserveerd in Pistoia van 29/08-07/09/2017 met service onkosten van 78€.
    Na controle voor een andere periode van 15/08-24/08/2017,dus ook voor 9 nachten, zijn de serviceonkosten slechts 64€ !!!Waarom dit verschil van toch wel 14€ die ik volledig onrechtvaardig,onverantwoord vind.
    We hebben al jullie gereserveerd,zonder dat er problemen waren.
    Graag antwoord aub.Bij voorbaat dank

  6. Beste,
    Blijkbaar is mijn account gehacked. Ik geraak er op geen enkele manier nog in. Als ik wil inloggen, krijg ik de melding dat er geen account bestaat met het mailadres. Als mijn man via zijn account naar mijn gegevens kijkt, ziet hij als profielfoto iemand totaal anders. Email en telefoonnummer zijn niet zichtbaar, maar zullen totaal niet meer met mijn gegevens overeen komen. Want ondertussen probeerde ik op allerlei manieren contact met jullie op te nemen om dit probleem op te lossen, maar zonder te kunnen inloggen, kan dat ook al niet. Hopelijk lukt het zo!! Kunt u aub contact met me opnemen??

  7. Beste,

    Als bij toeval ontdekte is zondag dat mijn account is gehackt: er zijn reserveringen/annuleringen gedaan die ik niet heb gemaakt, betalingen uitgevoerd die ik niet heb goedgekeurd, reviews geschreven die niet van mij komen. Ik heb al bijna 100 euro betaald voor telefoontjes met de helpdesk maar niemand kan mij helpen of bevestigen dat dit behandeld wordt. Een mail kan blijkbaar niet worden gestuurd. Ook blijf ik meldingen krijgen dat er vanuit China op mijn account wordt ingelogd (ik woon in België). Ik ben ongerust en teleurgesteld, kan iemand mij helpen? Ik wil gewoon mijn geld terug.
    Graag een reactie, alvast bedankt.

    Vriendelijke groeten,

    Hilde

  8. Ik heb contact met iemand, die in Halle (1500) via airbnb een appartement aanbiedt. Het betreft hier Steenkoolstraat 7. Staat dit appartement bij airbnb geregistreerd?

  9. Beste,
    Een deel van onze betaling van ons verblijf in een woning in Durbuy (the green apple) is twee maal van onze rekening gegaan. Waar kunnen we terecht voor een spoedige terugbetaling??
    Bij aankomst bleek het gereserveerde verblijf niet vrij te zijn. Er zat een driedubbele boeking op. Waar kunnen we terecht met vraag naar compensatie? Dank

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Airbnb – het bedrijf Airbnb is in 2008 opgericht door Joe Gebbia, Brian Chesky

More From Categories

Vorige
Volgende
Scroll naar boven