Booking Klantendienst

share

Booking.com – terug in de tijd Booking.com is een online reserveringsservice voor accommodaties voor

Welcome to customer-service.be. We provide a call connection. Please note that we are in no way affiliated with the companies or actual brand listed on this website.

Call ESA TAX CREDIT Customer Services Contact Phone Number & save in memory

ESA TAX CREDIT Opening Times

Monday-Friday

Saturday

24 hours

Sunday

24 hours

Booking.com – terug in de tijd

Booking.com is een online reserveringsservice voor accommodaties voor personen die op vakantie of op reis gaan. Het bedrijf is opgericht in 1996 door de student Geert-Jan Bruinsma. In 2003 verkocht Bruinsma het merendeel van zijn aandelen en in 2005 kwam het in handen van het Amerikaanse bedrijf Priceline. Het hoofdkantoor staat in Amsterdam. Er werken 8.000 werknemers bij het bedrijf waarvan een groot aantal bij de Booking klantendienst werkt. Iedere dag worden er meer dan 95.000 kamers geboekt via het reserveringssysteem van Booking.com. Het bedrijf heeft ook een app ontwikkeld voor de mobiele telefoon, zodat reizigers direct vanaf hun telefoon kunnen boeken. Booking.com is beschikbaar in 40 talen die verspreid zijn over 223 landen en gebieden.

bookink contact

Booking.com – wereldwijde accommodatie

Op de website van Booking.com kan de klant zoeken naar accommodatie over de hele wereld: Europa, Azië, Noord-Amerika, Centraal Amerika & Caribisch Gebied, Zuid-Amerika, Midden-Oosten, Afrika en Australië/ Oceanië. De klant kan een keuze maken uit een groot aanbod van accommodaties zoals appartementen, villa’s, hotels, bed & breakfast, gasthuizen en resorts. Deze accommodaties zijn te boeken voor aantrekkelijke prijzen. Voor de klant heeft het vele voordelen om via Booking.com te boeken. Zo zijn er geen reserveringskosten, is het boeken veilig, vindt de klant de laagste prijzen en zijn er voordelen voor partners die in het bezit zijn van de accommodaties. Hun voornaamste doel is om zakelijke reizigers te helpen bij het vinden van accommodaties die in hun budget passen. De Booking klantendienst kan hen hier ook uitstekend bij helpen.

Booking.com contacteren

Het contacteren van Booking.com is mogelijk op verschillende manieren en afhankelijk van het doel van het contact. Booking klantendienst is op ieder moment bereikbaar. Voor ondersteuning in Frans, belt men het nummer 027 00 66 51, terwijl voor Nederlandse ondersteuning het nummer 027 00 67 00 gebeld kan worden. Voor ondersteuning vanuit het buitenland kan het Nederlandse nummer worden gebruikt: 0031 70 770 3884.

Speciale handelingen voor het contacteren

Deze informatie is handig voordat de klant telefonisch contact opneemt met de Booking klantendienst. Om boekingen te zien of te wijzigen, logt de klant in op zijn account. Vanaf de reserveringspagina is het mogelijk om rechtstreeks verzoeken te sturen. Op de account kan de klant veel gegevens zelf wijzigen: data, gastgegevens, creditcardgegevens, maaltijden aanvragen, kamer upgraden, laat uitchecken aanvragen, reserveringen annuleren, een extra bed aanvragen en zelfs de accommodatie bellen. Snel antwoord vindt de klant in de meergestelde vragen van de gasten. Algemene vragen als wat er bij de prijs inbegrepen zit, hoe een reservering zonder creditcard gemaakt kan worden en hoe weet ik of mijn reservering is bevestigd, kunnen hier gevonden worden. Staat de vraag van de klant hier niet bij, dan kan er contact opgenomen worden met de Booking klantendienst via een contactformulier. De klant dient een gedetailleerde omschrijving neer te zetten over zijn of haar vraag of opmerking, zodat de klantendienst hen zo goed mogelijk van dienst kan zijn.

Booking Klantendienst

Veelgestelde vragen over Booking.COM

 

    Hoe de freebies en extra’s krijgen op het Genius-programma van Booking.com?

Na het boeken van vijf reizen met Booking.com, krijgt u een “geniale” status. En er zijn verschillende voordelen aan het hebben van een geniaal programma.

U kunt een extra 10% korting krijgen op geselecteerde woningen.
Sommige hotels bieden vroege check-in en late check-out faciliteiten voor genieën.
Toegewijd klanthulplijnnummer en soms welkomstdrankjes.

De Booking.com heeft gedaan met een paar eigenschappen die als geniale eigenschappen op hun website worden vermeld. Dergelijke gratis geschenken en extraatjes zijn alleen beschikbaar voor deze property’s. Deze gratis aanbiedingen en voordelen verschillen van eigendom tot eigendom.

Zodra u Genius bent geworden op Booking.com, krijgt u een ‘Genius-pictogram’ te zien op de eigenschappen die Genius zijn.
In het zoekmenu krijgt u ook een optie om uw zoekopdracht eerst op eigenschappen van ‘Genius’ te sorteren.
Nu als het gaat om freebies zodra u op de hotelpagina aan de linkerkant klikt, ziet u een lijst met geniale freebies die dat hotel aanbiedt.

Belangrijke informatie: alle ‘Genius Bookers’ krijgen 10% korting op de standaard kamerprijs!

    Hoe verdient Booking.com geld?

Booking .com verdient eigenlijk geld door het opladen van hotels voor het verkopen van hun voorraden. Booking .com is een gigantische OTA, en ze hebben miljoenen reizigers die hun site bezoeken om een ​​hotel te vinden om in te wonen. En om die reizigers te helpen, bedenken ze een lijst met beschikbare hotels.

Bovendien, wanneer iemand een geschikt hotel vindt en het via zijn site reserveert, maakt alleen Booking .com winst. Maar ze brengen hun gasten niet in rekening om geld te verdienen. In plaats daarvan nemen ze een percentage van de verkopers / hotels.

Dus, als u een gast bent en een plaats wilt reserveren, dan kunt u Booking .com gebruiken. Ze zullen je niets in rekening brengen om geld te verdienen.

Als u echter een host / hotelier bent, moet u zich voorbereiden om uw winst met Booking.com te delen.

Denk eraan: ze zullen nooit compromissen sluiten met betrekking tot het nemen van een deel van uw inkomsten.

    Biedt Booking.com de goedkoopste tarieven?

Booking.com biedt de beste aanbiedingen voor 885.073 hotels wereldwijd. En daarom heeft het het hoogste aantal hotelreserveringen in een maand, waardoor het een zeer krachtige hefboomwerking is bij het onderhandelen met de hotelhouders.

De kwestie van het feit is dat; wij als vaste afnemers zouden niet in staat zijn om betere voorwaarden te bedingen dan zij, zelfs bij het tellen van hun 15% commissie.

Dus, als u zeker wilt weten dat u de beste deal aangaat, moet u de volgende stappen nemen:

Vergelijk de prijzen met de officiële site die kamers in het hotel verkoopt
Vergelijk met andere vergelijkingssites zoals Airbnb, Agoda etc.
Zoek op Google naar ‘hotelnaam plus goedkoopste tarief’.

TIP: dit idee werkt altijd het beste, aangezien Booking.com altijd de goedkoopste optie is.

    Welke betaalmogelijkheden gebruikt Booking.com?

Booking.com brengt niets in rekening van de gasten. Ze hebben 2 betaalmethoden die hieronder worden vermeld;

Betaal in een hotel: de gast laat de reserveringen CC-gegevens geven om te garanderen en te betalen bij het hotel. Ze slaan niet eens CC-gegevens op en worden rechtstreeks naar het hotel overgebracht.
Vooruitbetaling: In het geval van vooruitbetaling worden opnieuw CC-gegevens direct doorgegeven aan het hotel en worden deze alleen door het hotel in rekening gebracht.

Booking.com berekent alleen de commissie van het hotel. Daarom zijn ze niet verplicht om een ​​betaalplatform te hebben. Tijdens het overboeken van commissies naar de aangesloten bedrijven kunt u echter PayPal gebruiken om de commissie te krijgen.

    Wie zijn de oprichters Booking.com?

Booking.com begon als Bookings Nederland in 1996 in Amsterdam en Geert-Jan Bruinsma heeft het opgericht.

Vervolgens fuseerde Bookings Nederland in 2000 met Bookings International, dat werd opgericht door Sicco en Alec Behrens, Marijn Muyser en Bas Lemmens.

Stef Noorden werd benoemd tot CEO. Het internationale hotelreserveringsbedrijf werd in juli 2005 aan Priceline verkocht voor $ 133 miljoen.

    Wat is het bedrijfsmodel van Booking.Com?

 

Booking .com verdient eigenlijk geld door het opladen van hotels voor het verkopen van hun voorraden. Dit betekent dat Booking.com alleen geld verdient met hotels. Kortom, Booking.com rekent hotels aan voor premium lidmaatschap van noteringen om het hotel op te sommen en te promoten op basis van de zoekparameters van de gebruiker en het pakket van het hotel.

Bovendien worden bij Booking en andere bedrijven het probleem “Kip en ei” aangepakt, wat een probleem is voor dubbelzijdige marktproducten. In eenvoudige bewoordingen roept het probleem de vraag op of u moet beginnen met het aantrekken van de consumentenkant van het product of de producentzijde van het product. De consument vindt niets om te consumeren tenzij er producenten zijn. Producenten zullen daarentegen niet worden aangemoedigd om te produceren tenzij de consument bestaat. De oplossing hiervoor is om te beginnen met een bemoedigend antwoord op een of beide uiteinden om aan de slag te gaan.

Boeking loste dit probleem op door alleen hun service aan Hotels GRATIS aan te bieden (Producers-inhoud). Nadat ze ervoor hadden gezorgd dat ze genoeg inhoud produceerden om te consumeren, begonnen ze met het bouwen van de website aan de kant van de consument en daarna, nadat ze dit hadden gedaan, gingen ze verder en begonnen ze deze hotels in rekening te brengen voor het verkeer.

    Hoe worden beoordelingen geverifieerd op de officiële pagina van Booking.com?

Het accepteert alleen beoordelingen van echte gasten die hun systeem hebben gebruikt. Ze sturen meestal een enquête in te vullen na 3 + OF 5+ dagen na het afrekenen, met vragen over hun verblijf. U kunt dus aannemen dat alle beoordelingen legitiem zijn, maar aangezien geen enkel systeem perfect is, proberen de meeste mensen met de beoordelingen te spelen en Booking.com kijkt naar de inzendingen en als IEDEREEN of ENIG HOTEL schuldig is, zal het hotel DEU zijn vermeld op booking.Com.

    Hoe de hotelboeking annuleren zonder kosten te maken?

U kunt uw boeking annuleren onder de volgende voorwaarden;

Als de bevestigingstest de gratis annulering vermeldt en uw boeking niet onder de annulering valt, kunt u deze annuleren zonder kosten te maken.
Als u de visumvergunning niet krijgt of als u op de een of andere manier uw vlucht annuleert of de luchtvaartmaatschappij uw vlucht annuleert zonder voorafgaande informatie, krijgt u mogelijk een terugbetaling.
In het geval dat er iets gebeurt in uw familie en er een goede reden is om te annuleren, kan deze worden overgenomen.
Als u als reiziger niet goed kunt blijven en niet kunt reizen, wordt u mogelijk terugbetaald.
En als uw reis wordt uitgesteld en u het hotel opnieuw kunt bezoeken, kan dit nog steeds worden overwogen.

In alle bovenstaande scenario’s neemt het hotel de laatste oproep. Dat moet je begrijpen bij Boeking. Com het hotel beheert de algemene voorwaarden.

Ten eerste, praat met de klantenservice van Booking .com en laat ze uw situatie begrijpen, bluf alsjeblieft niet, ze doen het dag in dag uit, het is gemakkelijker voor hen om het te vangen.

We raden u ook aan dat hun klantenservice effectiever is dan elke andere webportal. Wees beleefd. Indien nodig spreek ook rechtstreeks met het hotel. Dit heeft ook een impact. Document alles door een e-mail te schrijven. U zou een terugbetaling kunnen krijgen of zeker een annuleringskosten vermijden!

    Hoe verhoog je je score bij het boeken?

Hier ziet u hoe u uw score kunt verhogen;

Het opzetten van de woning: Het aanbieden en instellen van uw woning is de eerste stap en u moet ervoor zorgen dat u het goed doet. Dit is wat je zou moeten bereiken:

Minimaal 25 afbeeldingen van uw eigendom
Zet categorie doordachte kamerdetails op een rijtje
Activeer de betaaloptie ‘Betalen bij hotel’
Update inhoud om een ​​100% inhoudsscore te krijgen
Toon een duidelijke check-in en check-out tijd
Toon volledige informatie over kamers
Leg de annuleringsvoorwaarden van niet meer dan 24 uur vast
Duidelijke foto’s van de binnen- en buitenkant van uw woning met foto’s van alle kamertypes

Beste praktijkvoorbeelden aller tijden

Update uw voorraadbeschikbaarheid en prijzen minstens voor de komende 12 maanden. (Je kunt het in één keer doen op alle verbonden OTA’s via een kanaalbeheerder)
Maak regelmatig nieuwe aanbiedingen
Geef concurrerende tarieven
Regelmatig controleren op koersverschillen en oplossen indien van toepassing. (Je kunt het op afstand houden met een kanaalbeheerder)
Controleer de OTA-ranglijst dagelijks en bewaar deze
Zorg ervoor dat alle boekingen de eer genieten zonder een enkele bounce te hebben
Activeer Performance-gekoppelde bonusregelingen
Update voorraad en tarieven dagelijks. (Beheer het snel via een kanaalbeheerder)
Reageer dagelijks op beoordelingen
Vraag en ontvang zo veel mogelijk recensies
Behoud gemiddelde beoordelingsscores van 4.0 en hoger
Kaart kamerprijzen dagelijks na het controleren van de concurrentie
Beoordeel intelligentie elke andere dag

Promotions

Bied hogere commissies aan voor boekingen en andere OTA’s.
Furthurmore, activeer last-minute boekingsdeals
App-aanbiedingen activeren; bied een extra 5% korting op alle boeking via apps.
Activeer aanbiedingen voor langere verblijven en maak ze elke week of maand voor verschillende bereiken.

Opmerking: een kanaalbeheerder zou van grote hulp zijn bij het beheer van uw OTA-bewerkingen, zoals tarief- en voorraadupdates. Bovendien stelt het u in staat gecentraliseerde monitoring van alle OTA’s. Zoek op Google naar de beste Channel Manager!

 

2/5 - (8 stemmen)
Share
Share
Share

18 gedachten over “Booking Klantendienst”

  1. Ik had graag een bevesting voor mijn verblijf bij de zeebries in middelkerke van 25 tot 26 juli een kamer voor 1 volwassene met 2 kinderen (12jaar en 15 jaar ) bedrag 90 euro. Ik heb nog steeds geen mail ontvangen en weet niet of er iets mis is gegaan, ik heb ook mijn cardnummer opgegeven en zal bij aankolst mijn bedrag betalen.

    Mvg erik martens

  2. Mijn mail is geblokkeerd, de printout van de booking is verloren in vorig hotel. Heb dus geen boekingnummer of pin code. Hoe kan ik annuleren ? Vandaag laatste dag dat ik kosteloos kan annuleren. Dank voor hulp.

  3. Wij hebben een appartement in Valencia geboekt waar we om 16 u binnen mochten.
    Bij aankomst is er geen code om de hoofdingang te openen : na tel contact via spaanse vrouw code gekregen.
    We hebben via belgisch nr geprobeerd maar verbinding was heel moeilijk.
    Eenmaal binnen hebben we geen code om het app binnen te komen .na tel contact via italiaanse vrouw code gekregen .
    Bij aankomst appartement blijk het het verkeerde app te zijn . Ze waren nog aan het poetsen om 17 u .
    Uiteindelijk was het het app ernaast en ook dit moest nog gepoetst worden bij gevolg dat de kamer pas klaar was om 18u30.
    U kunt begrijpen,dat wij uiterst ontevreden zijn . Het heeft ons verschillende telefoons gekost om niet te spreken over ons tijd verlies en de nodige frustratie.
    We zouden toch graag een compensatie voor dit ongemak verkrijgen !!!!

  4. Beste

    Had graag eens vernomen hoe het komt dat je soms €20 boekingskosten moet betalen in sommige hotels en bij andere aanbiedingen dan weer niet. Die boekingskosten erbij geven eigenlijk een verkeerd beeld van de reële prijzen. Waarom niet gewoon de prijs die je met alles erop en eraan moet betalen?

  5. Geachte,wij boeken regelmatig bij booking.com en soms wil ik terug gaan in een bepaald hotel maar zijn de prijzen zo hoog dat ik mij daar wel vragen bijstel vbhotel nike 23-27mei aan 2500eu en hotel gioiella in rimini 24-30 juli aan3000eu hoe komt dat?grhilde

  6. Liesbet Wissels

    Hallo, ik heb een vriend een reservering laten maken via Booking en zou daardoor 15 euro en zou daardoor 15 euro terugverdien. Is deze al teruggestort?
    Bedankt voor uw reactie

  7. Sibylle Miclotte

    Geachte,

    Wij betaalden in Hotel Artiem Madrid de factuur contant ter plaatse.
    Er werd ons gegarandeerd dat de VISA kaart niet zou belast worden.
    Ik dien vast te stellen dat er 162,00 € gedebiteerd werd van mijn Visakaart per 16.04.2017.
    Dit is niet correct.
    Hoe lost U dit op?

    uitgavenstaat s

    1. Kan ik weten of de booking in hotel Kyriad in Beaune van 22-07 tot
      26- 07 gereserveerd is ?
      Ik heb daarvan geen bevestiging . Het hotel moet zeker voorzien zijn van een lift of kamer voor invalide ,zoniet is reservering uitgesloten.
      Graag antwoord a.u.b.

  8. hallo
    ik heb via jullie site appartement miralba gevonden in platja d aro.Ik zou graag willen boeken voor juli 2018 .
    Klopt het dat de prijzen voor 2018 al binnen zijn??
    Moet ik dan het volledig bedrag betalen of mag ik een deel betalen?
    Want ik wil 1 jaar en 2 maandan op voorhand boeken,en dat is nog lang.

  9. drie maanden na overbooking nog geen cent gezien van beloofde compensatie.
    Beloofde scout reward is drie maanden later ook niet doorgekomen

  10. Van den Bosch Jan

    Geachte,
    Ik heb bij jullie een kamer vast gelegd Reina Felicia Spa in Jaca voor 2 nachten van 29/09 tot 1/03 Reserveringsnummer is 1797.003.443 pincode 1428 later heb ik nog een plaats voor een parking in de garage aangevraagd daar heb ik nog steeds geen bevestiging van gekregen.Is het mogelijk dat ik hier een bevestiging van krijg of het in orde is of dat ik deze op nieuw moet aanvragen.
    Bij voorbaat dank.

  11. Leo Juffermans

    Wij boekten voor op doorreis 7 juni hotel Colvert in Forges-les-Eaux,Normandie, Frankrijk. Dit ging naar wens. Voor 8 juni hotel Chez Maurice in Chateauroux, Indre, Frankrijk. Ik meldde u reeds mijn ongenoegen over de vreemde ontvangst die begon met een discussie over het al dan niet reserveren, de door de hotelier met tegenzin aangeboden kamer was o.k., de ongezellige gang van zaken bij de avondmaaltijd, verplicht om 20.00 uur beschreef ik u uitgebreid. Het voedsel laat zich het beste vergelijken met dat wat in de jaren 60 door mindere koks van jeugdherbergen werd geboden: voedzaam maar niet smakelijk.
    Voorts was de prijs die moest worden betaald iets hoger dan tevoren door booking was vermeld en ook hoger dan die op de tarieflijst die in de kamer was opgeprikt was aangegeven. Ik meldde nog enkele andere curieuze details.
    Vind het onacceptabel dat ik van Booking hierop geen enkele reactie kreeg, of het moest zijn dat de voortdurende stroom van reclameberichten als zodanig dient te worden beschouwd.

  12. Beste, wij (ik en mijn partner) hebben reeds verscheidene keren jullie teveredenheidsmail (met die smileys) ingevuld en verstuurd.Deze is na 14 dagen nog niet geplaatst.Is het misschien omdat dit een zeer negatieve beoordeling was dat deze niet openbaar gezet wordt? Deze B&B was voor ons een héél beroerde, écht slechte ervaring! Mogen de mensen dan alleen maar positieve reviews lezen? Ik begrijp trouwens niet dat er daar niet meer over vlooien gesproken wordt, het huis zat er helemaal vol van! Om over de rest nog maar te zwijgen…wij zijn er nog steeds van onder de indruk en we kunnen NERGENS ons ei kwijt!
    Worden die B&B’s wel eens bezocht om klachten na te gaan?
    Help ons aub
    Met vriendelijke groeten,
    Leen

  13. kurt van de voorde

    we hebben geboekt in nasi di Galbusera bianca voor twee nachten van 24 juli tot 26 juli maar we zijn daar maar een nacht gebleven voor de twee nachten was het 168euro delen door twee is is maar 84 euro per nacht plus hond 10euro is 94plus ons eten 24 euro is samen 118 euro ik heb er 204 betaald heb ik bewijzen van er is nog96euro dat ze me te weinig terug betaald . hoe los u dit op?

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Booking.com – terug in de tijd Booking.com is een online reserveringsservice voor accommodaties voor

More From Categories

Vorige
Volgende
Scroll naar boven