Delhaize Klantenservice & Contactnummer

share

Delhaize – supermarktketen Delhaize is een supermarktketen dat is opgericht in 1867 door Jules

Welcome to customer-service.be. We provide a call connection. Please note that we are in no way affiliated with the companies or actual brand listed on this website.

Call ESA TAX CREDIT Customer Services Contact Phone Number & save in memory

ESA TAX CREDIT Opening Times

Monday-Friday

Saturday

9 am to 5 pm

Sunday

Delhaize – supermarktketen

Delhaize is een supermarktketen dat is opgericht in 1867 door Jules Delhaize en zijn broers. In 1957 opende het de eerste supermarkt met volledige zelfbediening in Europa. Het moederbedrijf Delhaize Groep is sinds de jaren 70 actief in de Verenigde Staten en Azië. Het bedrijf is nu actief in de landen België, de Verenigde Staten, Griekenland, Roemenië, Indonesië, Bulgarije, Luxemburg, Servië, Montenegro, Bosnië en Herzegovina. Het beschikt over 2673 winkels waarvan 775 België. Wereldwijd heeft het 144.000 personeelsleden waarvan 13.500 in België. Verder heeft het een wereldwijde omzet van €2,4 miljard, waarvan 3,7 miljard in België. Hierdoor heeft het ook een uitstekende Delhaize klantendienst kunnen opzetten die klanten graag van dienst zijn.

Aanvullende diensten

De lotto, mobiel, zelf scanning, wijntips en andere diensten worden aangeboden door Delhaize. Meer producten zoals Bingo en Post kunnen gevonden worden in winkels op verschillende locaties. Mobiel helpt bij het bellen en sms-en voor goedkopere prijzen en met zelf scanning wordt de klant tijd bespaart door de producten te scannen zodra ze het in het winkelwagentje zetten. Via de Delhaize klantendienst geven zij ook advies over de kwalitatieve wijnen die zij beschikbaar hebben en bij welke recepten deze passen. Maar ook de aanvullende diensten zoals andere betaalmethoden, verkoop van tickets en speciale wagens.

Delhaize klantendienst contacteren

Indien de klant vragen heeft, kan hij/zij contact opnemen met de Delhaize klantendienst op het gratis nummer 0800 95 713. Zij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Hiernaast zijn er meerdere mogelijkheden om contact op te nemen met de klant. Een online klant kan contact opnemen met de online Delhaize klantendienst via het online contactformulier. Voor de pers zijn er verschillende contactpersonen aanwezig. De contactgegevens van deze personen zijn beschikbaar op de website van Delhaize. Mediaregie en adverteerders kunnen de advertisingdienst contacteren, terwijl een leverancier de aankoopdienst kan bellen.

Social media en Delhaize klantendienst

De Delhaize klantendienst is te bereiken via social mediakanalen. Op Facebook, Twitter, YouTube en Pinterest is het mogelijk om op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen en de laatste nieuwtjes. Klanten kunnen zich aanmelden voor de nieuwsbrief om ook zo op de hoogte te blijven. Hiernaast is het mogelijk om vestigingen vlot te bereiken. Het Corporate Support Office in Anderlecht kan gecontacteerd worden op 0032 2 412 22 11, het distributiecentrum in Ninove is beschikbaar in Nederwijk-Oost, het distributiecentrum in Asse-Zelik kan bereikt worden in Zelik en als laatste Delhaize België in Brussel.

Delhaize Customer Service Belgium

Delhaize Formation

Ahold Delhaize werd opgericht in juli 2016 door de fusie van Ahold en Delhaize Groep. Delhaize Groep dateert uit 1867, toen de gebroeders Delhaize een groothandelsbedrijf opende in Charleroi, België. Ahold traceert zijn wortels terug tot 1887, toen Albert Heijn een eerste winkel in de Nederlandse stad Oostzaan opende. Wat is er meer? Ahold Delhaize bezit of is mede-eigenaar van een aantal supermarktketens en e-commercebedrijven.

Het internationale hoofdkantoor van Delhaize bevindt zich in Zaandam, Nederland. Hun merken zijn actief in België, Tsjechië, Duitsland, Griekenland, Servië, Nederland, Luxemburg, Roemenië en de Verenigde Staten en nemen ook deel aan joint ventures in Indonesië en Portugal. Delhaize-aandelen zijn genoteerd op Euronext Amsterdam en Brussel (symbool: AD) en hun American Depositary Receipts worden verhandeld OTC op OTCQX International.
Manieren om contact op te nemen met de klantenservice van Delhaize

Er zijn meerdere manieren om contact op te nemen met de klantenondersteuning van Delhaize. Volg eenvoudigweg de onderstaande instructies om ze te bereiken;

Roep het contactnummer van hun klantenservice op.
U kunt contact met hen opnemen via hun app.
U kunt contact met hen opnemen door hun ‘Lijst met mediacontacten’ te bezoeken
Inchecken bij hun sociale mediaplatforms
Bezoek hun contactpagina.

Bezoek de officiële website voor meer informatie over Delhaize.

Contact us Delhaize Belgium

Delhaize België Services 2018

Delhaize biedt verschillende diensten, zoals lotto en post-punt, mobiel meer, zelfscannen, wijntips en aanvullende diensten. Meer producten zoals Bingo en Post-punten zijn te vinden in winkels op verschillende locaties. Mobiel meer helpt bij het bellen en sms’en tegen lagere prijzen. Zelfscannen helpt bij het besparen van veel tijd wanneer de klant boodschappen doet, door gewoon de aankopen te scannen terwijl producten in een winkelwagentje worden geplaatst. In tegenstelling tot andere winkels biedt Delhaize ook enkele tips aan klanten, naast het aanbieden van verschillende kwaliteiten wijnen via de klantenservice van Delhaize. Er zijn echter ook enkele andere aanvullende diensten zoals verschillende betaalmethoden, kaartverkoop, speciale wagentjes beschikbaar voor de klanten. Hun lijst met services omvat;

e-shop
Promotions
Vin & Bulles
e-magazine
Carte-plus
map
Duurzame detailhandel

Ze werken voor een gezonde samenleving die hun zakelijk succes op lange termijn ondersteunt en de gemeenschappen die ze dienen. Dit betekent eenvoudigweg dat hun beslissingen zowel ten goede moeten komen aan hun bedrijf als aan de maatschappij. Ze zijn op een missie om vitaliteit te verhogen door gezond voedsel, voedselverspilling tegen te gaan en een inclusief bedrijf te runnen waar ze het verschil willen maken.

Delhaize New Store Concept

Delhaize lanceerde zijn nieuwe winkelconcept op 21 september 2018, de eerste nieuwe supermarkt op basis van de geüpdate positionering van het merk. Het concept is ontwikkeld na een grondige analyse van de behoeften van de klant en laat het klassieke ontwerp van de winkel achter om aan de steeds veranderende verwachtingen van de consument van vandaag tegemoet te komen.

Frisse workshop

Een van de hoogtepunten van het nieuwe concept is de “Fresh Workshop”, die kant-en-klare maaltijdoplossingen biedt die dagelijks worden bereid, met recepten die bijdragen aan een uitgebalanceerd dieet. In lijn met de toewijding van Delhaize aan duurzaamheid, zullen vruchtensappen en soepen van de dag onverkochte producten van de AGF-afdeling gebruiken. Het Fresh Atelier bevindt zich aan de ingang van de winkel, zodat gasten de winkel snel kunnen betreden en verlaten.

Fresh Triangle

Het hart van de winkel is fris; de “verse driehoek” vormt de kern van het nieuwe winkelconcept van Delhaize en omvat de bakkerij, groenten en fruit, bereide gerechten, sushi, vis, vlees, slager, kaas en vleeswaren en vegetarische producten. Het gebied heeft lage meubels, zodat gasten direct kunnen kijken in de afdelingen slagerij, sushi en vis. De partners in de nieuwe driehoek zijn zeer goed geïnformeerd over de producten en kunnen alle vragen beantwoorden.

Breder scala aan producten

Ze hebben een ruimere keuze aan producten. Het nieuwe concept legt meer nadruk op de categorieën waarin Delhaize een specialist wil zijn, waaronder granen, pasta, peulvruchten, wijn en alcoholische dranken. Koffie en chocolade zijn voor het eerst bij elkaar in de buurt van wijn. En biologische producten zijn vereerd om aan de groeiende vraag te voldoen, evenals aan een bulkafdeling die milieuvriendelijk is.

Het nieuwe concept

Digitaal is de sleutel voor klanten – en het nieuwe concept – de nieuwe conceptstore biedt niet alleen “Collect”, waarmee klanten de producten die ze via Delhaize hebben besteld, kunnen herstellen, maar ook om online te bestellen bij aankoop, via vijf schermen in de winkel. Dit betekent dat honderden extra producten beschikbaar zijn voor klanten, naast de 20.000 beschikbare producten in de winkel, voor de pick-up van de volgende dag of voor bezorging aan huis.

 

Delhaize Brands

Waarom kiezen voor Delhaize?

Delhaize is één van de meest prominente voedseldistributie groepen in de wereld, een leider in supermarkten en e-commerce, en een bedrijf in de voorhoede van duurzame distributie.
Ze hebben een familie van toonaangevende lokale merken die wekelijks meer dan 50 miljoen klanten bedienen in de Verenigde Staten, Europa en Indonesië.
Elk merk is over de kwaliteit, waarde en innovatie, evenals het creëren van inclusieve werkplekken dat lonende carrièremogelijkheden bieden gepassioneerd.
Hun merken hebben ook zinvolle en duurzame verbintenissen tot stand gebracht om de lokale gemeenschappen te versterken, op verantwoorde wijze te bevoorraden. En help klanten ook gezondere keuzes te maken.
De merken van Delhaize zijn uitsluitend gericht op het helpen van klanten om altijd en overal en op elke manier te winkelen.
In uitbreiding van hun winkels, hun merken dragen de grootste online retailer in de Benelux en de nummer een online kruidenier in de Benelux en de Verenigde Staten.
Hun lokale merken behoren ook tot de toonaangevende leveranciers van verse producten en schone merkproducten, waaronder een gevarieerde selectie van betaalbare natuurlijke en biologische producten.

 Delhaize België geactualiseerde telefoonnummers 2018

 

Als je een probleem met betrekking tot Delhaize diensten, kunt u contact opnemen met Delhaize meteen op hun geactualiseerde customer support nummer +32 2 412 22 11. U kunt ook contact opnemen met hen door naar hun ‘lijst van contactpersonen in de media’ pagina op haar officiële website; je kunt ‘live met ze chatten’ of ‘ze live bellen’. Je kunt ook e-mailen; stuur ze een e-mail en zij zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen om al uw problemen en vragen op te lossen.

U kunt ook op sociale media contact met hen opnemen. Bedrijf claimt echter het grootste deel van het probleem van de gebruiker op te lossen met veelgestelde vragen. Je kunt hun FAQ-pagina bezoeken en alles vragen. Ze hebben een volledige gids op hun officiële website om u kennis te laten maken met hun kennis.

Delhaize New Concept

Bedrijfsuren van Delhaize België

Het openingsuur van hun winkels is; Maandag tot vrijdag: van 08:00 tot 20:00 uur

Opmerking: ze zijn op zondag gesloten.

Klacht of feedback

Ze zijn altijd op zoek naar manieren om te verbeteren, dus als je suggesties of klachten hebt over hun diensten en producten, kun je hen dat laten weten door hun website te bezoeken. Daar vindt u hun feedbackpagina. Ze respecteren uw privacy en de verstrekte informatie wordt in geen enkele vorm gepubliceerd.

Als je nog steeds het gevoel hebt dat je vastzit en geen oplossing kunt vinden, kun je het ondersteuningsteam bellen en een klacht indienen. Om een ​​beroep te doen op hun klantenservicenummer en te zoeken naar hulp kunt u +32 2 412 22 11 bellen vanaf uw mobiele telefoon.

Neem contact op met Delhaize via Social Media

U kunt ook contact opnemen met het bedrijf door hun sociale mediakanalen te bezoeken. Hier zijn de links naar hun sociale media-accounts.

tjilpen
LinkedIn
YouTube

U kunt uw vraag posten of deze bereiken op Facebook of Twitter, omdat ze een gespecialiseerd team voor sociale media hebben dat uw vragen onmiddellijk beantwoordt.

Delhaize social media contact

Veelgestelde vragen over Delhaize België

 

    Hoe is Delhaize ontwikkeld?

België nam de nadruk van Delhaize en voerde een stap verder terwijl het een grote revolutie in de voedselverstrekking promootte. Zo introduceerde België verschillende kruidenierswinkels, wijnen, koloniale waren, sterke dranken uit een centrale schuur of een magazijn. De reis van succes werd gestart in 1883, die wordt voortgezet met een heleboel veranderingen in de structuur en diensten.

    Hoe werkt Delhaize?

Delhaize Groep heeft een bewonderenswaardig prestige op de markt. De standaardactiviteit van de Delhaize-groep is toezicht houden op de voedselsupermarkten. Het bedrijf onderhoudt een exclusieve werking van voedingssupermarkten.

      Wat levert Delhaize aan de klanten?

Delhaize biedt verschillende diensten, zoals lotto en post-punt, mobiel meer, zelfscannen, wijntips en aanvullende diensten. Producten zoals Bingo en Post-punten zijn ook te vinden in winkels van Delhaize op verschillende locaties. De mobiele winkels van Delhaize zijn waardevol voor het bellen en verzenden van sms tegen veel lagere prijzen.

In tegenstelling tot andere winkels, helpt Delhaize bij zelfscanning bij het besparen van tijd wanneer de klant aan het winkelen is. Het winkelen wordt beslist verbeterd door eenvoudig te scannen terwijl het product in de winkelwagen wordt geplaatst. Delhaize biedt ook enkele informatieve tips aan klanten om verschillende kwaliteiten wijnen aan te bieden via de klantenservice van Delhaize. Sommige extra diensten, zoals verschillende betaalmethoden, kaartverkoop, speciale wagens zijn ook beschikbaar voor de klanten.

    Hoe kunnen klanten weten dat het product nog steeds beschikbaar is of niet?

Als de klant de neiging heeft om een ​​bepaald product te helpen, kan hij gemakkelijk contact opnemen met de afdelingsmanager op het verkooppunt. De manager zal blij zijn om de details van het product te informeren. U kunt ook informatie verzamelen van de productmanager dat het product in de winkel verkrijgbaar is?

    Waarom worden sommige producten verwijderd?

De kopers selecteren zorgvuldig het assortiment in de Delhaize. Assortimenten worden gekozen op basis van het aantal criteria en uit verkoopstatistieken. Het is mogelijk dat het artikel dat u hebt aangehaald uitstekend zou zijn, maar het is als het niet langer in hun assortiment is, alleen vanwege een onvoldoende markt ervoor.

    Hoe kan ik een suggestie voor het product doen?

Men kan gemakkelijk zijn of haar opmerking over het product op de online site achterlaten. Om dit te doen, moet u niet aarzelen om het online contactformulier in te vullen.

    Als een klant geen uitstekend product vindt, hoe kan hij dan een geschikt alternatief vinden?

Men kan altijd rekenen op een perfect personeel van de Delhaize-winkel om u te helpen een alternatief te vinden voor een product dat niet langer wordt beweerd.

    Wordt vlees verkocht in de halhal van Delhaize, s huis?

De bron van vlees die in Delhaize’s huishal komt, is uitsluitend afkomstig van slachthuizen die klagen met wetgeving inzake dierenwelzijn. Ze concluderen argumenten met de leveranciers en de stroom van vlees wordt volledig weggegooid dat er niet aan voldoet.

    Welke persoonlijke gegevens heeft Delhaize?

Delhaize verzamelt de persoonlijke gegevens via de website van Careers (de website van de beoefenaars). Je kunt de gegevens ook offline verkrijgen door in verband met je sollicitatie voor een baan of stage bij GSO te blijven. De informatie (persoonlijke gegevens) geleverd door Delhaize wordt verzameld via de mensen door verbinding te maken met hun applicatie. ‘

Alle persoonlijke gegevens zoals

– het bedrijf gebruikt de naam, het adres, telefoonnummer, e-mailadres en andere contactgegevens.

– Werkautorisatiestatus

– CV, CV, sollicitatiebrief, eerdere werkervaring, educatieve informatie en een goed karakterbewijs wordt afgegeven op het moment van indiensttreding.

– Vaardigheden

– Beroeps- en andere werkgerelateerde licenties, vergunningen en certificering worden aangehouden

– Alle informatie met betrekking tot de referenties

– Aanvullende informatie Zoals arbeidsvoorkeuren, verplaatsingsbereidheid, huidig ​​salaris, gewenst salaris. Awards of professionele lidmaatschappen) die wordt gekozen om het bedrijf te leveren

Hoe beveiligt Delhaize uw gegevens?

Delhaize streeft ernaar om redelijke organisatorische, technische en administratieve maatregelen te treffen om persoonsgegevens binnen hun organisatie te beschermen. Geen enkel gegevensoverdrachts- of opslagsysteem kan dus 100% veilig worden gegarandeerd. Als u een specifieke rechtvaardiging noemt om aan te nemen dat uw interactie met ons niet langer veilig is, moet u ons hierover informeren in overeenstemming met de sectie “hoe kunt u contact met ons opnemen of een klacht indienen?” Hieronder.

    Wat gebeurt er als je al een functie hebt in GSO?

Als u momenteel voor GSO of voor een van hun dochterondernemingen werkt, kunt u de Carrièresite gebruiken om een ​​lastige functie binnen de GSO aan te vragen. Als je je bestwil hebt opgegraven als je zo’n standpunt aanvaardt. De uitkeringsprogramma’s en het personeelsbeleid kunnen voor u veranderen. U kunt ook de HR-manager raadplegen voor de nieuwe positie met betrekking tot de subsidiabiliteit van aanvragen, uitkeringsprogramma’s en HR-beleid die van toepassing zijn op die [positie. De distributie of het gebruik van de carrièreplekken is in strijd met de lokale wetgeving of regelgeving. Hoewel de carrièresite geen enkele intentie heeft om door een andere persoon of entiteit in een rechtsgebied of land te worden gebruikt.

    Hoe kunt u uw rechten uitoefenen om uw gegevens bij te werken of te corrigeren, of bezwaar maken tegen het gebruik van die informatie?

Het moet geregistreerd zijn op de carrièresite, op die carrièresite mag je je erin opgeslagen gegevens bekijken, wijzigen en wijzigen door in te loggen op de carrièresite en je accountinformatie bij te werken. Het bijgewerkte profiel wordt dus als standaard gebruikt voor de volgende keer dat u de taak online wilt aanvragen via uw account.

Om de gegevens die u al hebt ingediend ter overweging voor een specifieke positie te wijzigen, moet u zijn profiel bijwerken en zijn aanvraag voor die functie opnieuw indienen. Delhaize moedigt u aan om de persoonlijke gegevens onmiddellijk bij te werken als deze veranderen of onjuist zijn.

    Hoe helpt het telefonische gesprek bij Delhaize u?

De telefonische diensten kunnen de klanten laten telefoneren door de klantenservice van Delhaize door te bellen naar 0800-95713. Als de klant een internationaal gesprek wil voeren, moet hij gratis +32 2.412.21.11 bellen. Klanten kunnen ook mailen naar de klantenservice van Delhaize tijdens het schrijven van een e-mail op info@delhaize.be. Als u een andere suggestie wilt schrijven, dan kan deze naar de klantenservice worden geschreven door het formulier online in te vullen door verschillende persoonlijke gegevens te verstrekken, zoals naam, telefoonnummer, kaartnummer, adres en naam van winkel- en winkeltype.

    Wat moet ik doen als ik niet blij ben met de kwaliteit van het product? Kan ik contact opnemen met de klantenservice?

Hier is de meest dringende wens om het niveau van de leverancier te bemiddelen. Het bedrijf zou het op prijs stellen als u het product terug zou kunnen sturen met het ontvangstbewijs. Of de verpakking in uw verkooppunt. U krijgt een terugbetaling en een teruggave voor uw product aan hun kwaliteitsafdeling.

Als u niet langer over het product of de verpakking beschikt, adviseren zij u om contact op te nemen met hun klantenservice via het online contactformulier of het gratis telefoonnummer 0800 / 95.713. Dit nummer kan u helpen bij uw stap en kan u helpen bij het vinden van de oplossing die is aangepast aan uw probleem. Op dit moment moet u zoveel mogelijk informatie over het product lenen, zoals naam, merk, gewicht, prijs van het product, enz.

    Kan ik een product consumeren na de houdbaarheidsdatum?

De fabrikant garandeert dat het product zijn prioriteiten zal houden tot de volgende datum, die ook een periode van minimale duurzaamheid is. Dit betekent niet dat het product na de datum niet meer consumeerbaar is. En na die datum zullen de fabrikant en de distributeur een vrijstelling van aansprakelijkheid krijgen.

    Kan ik sommige producten consumeren terwijl ik op dieet ben?

Ze adviseren mensen om een ​​specifiek dieet te volgen, terwijl ze eerder een diëtist hebben geraadpleegd, omdat elke persoon een persoonlijke follow-up nodig heeft.

    Welke controle heeft u nodig om de kwaliteit van het product te waarborgen?

Alle producten op hun site hebben elke dag strenge kwaliteitscontroles. Het bedrijf heeft een overdreven reactie op de geringste verdenking of enig teken van een mogelijk kwaliteitsprobleem. Delhaize zorgt er ook voor dat u het grootste belang heeft bij het leveren van de versheid van het product. In het geval dat u een probleem ondervindt met het product, kunt u het product of de verpakking terugbrengen naar het verkooppunt. Het terugbrengen van het product kan ingrijpen op het niveau van hun leverancier. U krijgt een terugbetaling en een teruggave voor uw product aan hun kwaliteitsafdeling.

2.3/5 - (15 stemmen)
Share
Share
Share

16 gedachten over “Delhaize Klantenservice & Contactnummer”

  1. Beste, onderstaande mail heb ik ontvangen en ik wou weten of die inderdaad van Delhaize afkomstig is. Kunnen jullie mij iets laten weten?

    Uitnodiging van Delhaize

    Beste,

    Delhaize heeft wegens aanhoudend succes een speciale actie! We selecteren zorgvuldig emailadressen die een exclusief lotnummer krijgen. Vul uw unieke lotnummer in op de volgende pagina om kans te maken op een van de 10.000 prijzen.
    Uw unieke lotnummer:
    04GD9

  2. Slachthuis Tielt : prima dat jullie de samenwerking meteen stopzetten. Suggestie : ken en bezoek uw leveranciers en oefen ook/meer controle uit op hun kwaliteit èn werking.

    Eigenlijk vind ik het onvoorstelbaar dat Delhaize hier niet van op de hoogte was.

  3. Rabijns Michel

    Als trouwe klant van Delhaize Neerpelt , wilden wij vandaag gebruik maken van het volgende aanbod :
    Ice tea , een pak van 6 ….1 kopen , 1 gratis , en dit voor alle variëteiten .

    Wij verbruiken altijd ice-tea ZERO . Helaas , alleen de gewone ice tea in voorraad . Weinig klantvriendelijk , ook nog omdat deze aanbieding gisteren , donderdag 6 april , pas is ingegaan.

    Spijtig dat zo’ grote supermarkt , zo’ n kleine ( geen ) voorraad ZERO voorziet !!!

  4. Patrick Verhelst

    Gisterenavond eerste kennismaking gehad met Delhaize in Zottegem. Een heel mooie winkel maar het personeel aan de kassa valt erg tegen : erg onvriendelijk, weinig geïnteresseerd. Was heel opvallend dat het niet enkel 1 persoon betrof. Wat een verschil met kassapersoneel van vb. Colruyt.

  5. bij bezoek Delhaize Oostende hazegras

    Weer al teleurgesteld aanbieding 20/04tot26/04 26/04/om 9uur

    goede zaakjes doen???????
    ontbreken van de volgende artikelen

    kipfilets
    marcasou ardense worst
    orangina

    vermeldt tot einde voorraad of
    geeft de klanten en tegoed bon of voorzie stock tot einde reclame

  6. Mieke Van Hyfte

    Beste,

    Wil graag mijn adresverandering doorgeven !
    Mijn vroegere adres was Kanunnik Andrieslaan 2/3-03
    Mijn huidig adres is Kanunnik Andrieslaan 2/2-04

    Mvg Mieke Van Hyfte

  7. willy de meyer

    Elke week winkel ik minstens één maal in uw filiaal te Leest. Hierbij gebruik ik telkens de Plus kaart. Hoeveel moet ik eigenlijk uitgeven alvorens er een korting wordt toegestaan ? En hoeveel bedraagt die korting dan wel ? Deze vraag komt op omdat ik al maanden, maanden, geen vermindering op mijn aankopen heb gekregen.

  8. buddaert danny

    beste
    wil graag mij adresverandering doorgeven
    voor mij plus deals bons dat wij in de bus krijgen
    oud adres is sintsebastiaanstraat 16 8480 eernegem
    nieuw adres is westkerkestraat 24 bus 0202 8480 eernegem

  9. Afgeblaft en bedreigd door de gerant van de lokale Delhaize. Een klacht bij de klantendienst levert niet meer op dan een ronduit beledigend standaardbriefje. Als ik hen laat weten dit onvoldoende te vinden… radiostilte. Geen reacties op mails, niets… Delhaize vindt het dus blijkbaar niet erg dat haar vertegenwoordigers op lokaal niveau totaal onbehoorlijk en zelf agressief uit de hoek komen naar hun klanten. Bijzonder frustrerend dat je weet dat zo’n man met zulke feiten gewoon wegkomt…!!!! Mij zien ze NOOIT nog in een Delhaize!

  10. Gustaaf Senrame

    Beste, de laatste tijd is het rozijnenbrood dat bij Delhaize verkocht
    wordt de naam onwaardig, ik heb er foto’s van gemaakt,maar ik kan
    deze met deze contactside niet mee sturen, maar dat doet er niet toe.
    Het is schandalig dat men altijd moet de klant in de zak zetten.

  11. vincent guido

    Beste,

    Op 25/05/2017 rond 15.34 u werd ik op de E17 brug Gentbrugge( max 90 km/h) achtervolgd door een uiterst agressieve Delhaize vrachtwagenchauffeur, bijna bumper aan bumper. Uiteindelijk is de man voorbijgegaan en kon ik achteraan zijn vrachtwagennummer 17005 en nummerplaat Q-AEA-748.
    Klantvriendelijkheid en respect en veiligheid op de weg lijken mij toch zeer belangrijk waarden te respecteren ten opzichte van de klanten!
    De chauffeur in kwestie had daar op dat ogenblik weinig respect voor!

    Vriendelijke groeten

  12. J.J.VAN DER AUWERA-

    –Wij zijn nochtans zeer tevreden DELHAIZE-klanten,voornamelijk van PROXY DELHAIZEN-MUIZEN-maar sterk ontgoocheld door de Spaar Actie-met niet beschikbare prodructen-o.a. de 3- Keramische Ovenschalen,sind 14 april 2017–voor een wedstrijd tot 14 juni 2017-!!!- en de Wedstijd KITCHENAID/ARTISAN—(- de vermelde-( -UNIEKE CODE-PJWY4ERII )-werd meermalen geweigerd–voelen ons bedrogen–Sorry-het vertrouwen in KITCHENAID is zoek-
    –Graag gevolg en antwoord-hebben nog ongebruikte spaarpunten–volledige spaarkaarten–wat nu-dank-mvg-

  13. van den broeke martine

    beste,
    ik kocht zaterdag bij jullie delhaize in Oudenaarde 1 kg mosselen jumbo.
    Deze waren zeer slecht , roken slecht en in de verpakking zat zeer veel water en ze waren taai, ik heb zo een vermoeden dat ze uit de diepvries kwamen, gelukkige niemand ziek geworden
    ik kom minstens 2x per week bij jullie langs.Ik vind dit niet kunnen.

    GEEN GOEDE PUBLICITEIT.

  14. mathijs eric

    goeiemiddag
    Ik vraag me af wat nut het heeft dat Delhaize (Hazegras ) om 8 h zijn deuren opendoet daar er niks van beenhouwerij aangevuld is zoals de bereide producten onder andere bereid en gehakt boerengehakt is er nooit
    op dit uur .Aangevraagd maar pas rond 9 h à 9 h30 . Het is niet de eerste keer dat ik dit meld.
    Mvg
    Mathijs eric

  15. Didier Gesqueire

    Geachte,
    3 dozen frisco’s merk Delhaize aangekocht en zeker niet tevreden.
    Wat er mee gebeurd is, weet ik niet, alle chocolade is gebroken of ligt zelfs los in de zakjes en het ijs zelf hangt scheef aan de stokjes, zodat het bijna niet te eten is zonder ongelukjes op onze kledij. Laat staan dat een kind zo’n ijsje moet opeten !!! Mooi is dat als je een ijsje presenteert aan bezoekers !
    We zullen onze frisco’s moeten eten met een bordje en lepeltje !
    Groeten
    Didier

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Delhaize – supermarktketen Delhaize is een supermarktketen dat is opgericht in 1867 door Jules

More From Categories

Vorige
Volgende
Scroll naar boven