Telenet – telecommunicatieprovider van België
Telenet is een aanbieder van analoge en digitale kabeltelevisie, vaste en mobiele telefonie en breedbandinternet in België. Het bedrijf is in Mechelen gevestigd. Sinds de oprichting in 1996 heeft het bedrijf tegenwoordig ruim 2288 werknemers, waarvan een groot aantal werkzaam is in de Telenet Klantendienst. Ongeveer 61% van België wordt bedekt door het hybride kabelnetwerk van glasvezel en coaxkabel. Dit is op basis van het aantal aansluitbare huizen en bevat grote steden zoals Gent, Brussel en Antwerpen. De diensten van Telenet zijn beschikbaar aan particulieren klanten die in het afzetgebied wonen. Het bedrijf levert onder de naam Telenet voor Business spraak- en datadiensten aan kleine en middelgrote bedrijven in België en een gedeelte van Luxemburg.
Het aanbod van Telenet
Whop & Whoppa; het beste van Telenet in één zoals het bedrijf zelf aangeeft. Afhankelijk van het pakket dat gekozen wordt, ontvangt men goede surf-, bel- en tv-ervaringen. Met Whoppa kan onbeperkt gesurft worden op meerdere toestellen tegelijk zonder dat snelheid wordt verloren. Buitenhuis geven ze de mogelijkheid om Wi-Free te surfen door middel van homespots en hotspots.
Via de Yelo Play app is het mogelijk om tv te kijken op elk toestel. Zo kunnen verschillende programma’s in verschillende kamers bekeken worden, kunnen twee programma’s tegelijk bekeken worden en kunnen favoriete programma’s op afstand opgenomen worden.
De Triing-app geeft de mogelijkheid om op de smartphone of tablet te bellen, zelfs vanuit het buitenland, terwijl via mobiel voordeel de hele familie geniet van budgetvriendelijk surfen, sms-en en bellen.
Voor een uitgebreid overzicht over de mogelijkheden voor internet, digitale tv, telefonie en GSM kan u de website bezoeken.
Telenet Support
De Telenet Klantendienst is op verschillende manieren bereiken. Het bedrijf biedt op de optie om Telenet Support via de App Store, Google Play en Windows te downloaden. Zo is het mogelijk om altijd toegang te hebben tot een eenvoudig menu met trefwoorden om snel hulp te ontvangen. Spreekt u graag persoonlijk met een medewerker van de Telenet Klantendienst, dan kunt u telefonisch contact opnemen op het nummer 015 66 66 66. Tenslotte zijn ze actief op Social Media en kunt u de Telenet Klantendienst bereiken via Twitter (@Telenet) en het Telenet community Forum.
Voordat u de Telenet Klantendienst contacteert
Naast het direct contacteren van de Klantendienst, is het mogelijk om zelf te proberen het probleem op te lossen. Onderaan iedere webpagina vindt u onderwerpen in de ‘Hulp en advies’ kolom. Kijkt u eerst hier tussen om te zien of u zo uw vraag kunt oplossen. Staat uw vraag hier niet tussen, dan helpt de Telenet Klantendienst u graag verder.
1 gedachte over “Telenet Klantendienst”
ik laat je weten dat ik voor de maand oktober geen aanrekening heb gekregen mijnklantennummer 915981912 mijn accountnummer 77043997 op naam van Mvr Agnes Willems emn hielstraat 8 9600 Ronse